takethisandthat

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

It's a mess and it always has been a mess. It will always be a big fucking mess.

Av takethisandthat - 16 maj 2012 19:37


  

Hallåj!


Regnar som tusan i "the windy city" (Hbg) idag, haha :D Men just idag, konstigt nog, så rör det mig inte i ryggen. Fast att man gick i ösregn till skolan i morse, så fick jag en viss känsla av att jag levde xD hahah, vet, det låter ju säkert helsjukt, men jag är liiite smått sjuk i huvudet så, där har ni svaret! ;)

Det konstiga med just denna dagen var att den började kass. Höll på att ramla ur sängen i morse när mitt larm ringde på mobilen. Så jag sträcker mig efter mobilen och BAAAM, så ligger man på golvet!  Det märkliga var nog att jag, på något konstigt vis, hade fått tag i mobilen, så den fick joina mig nere på golvet. Dock så började jag, halvvaken och värsta seg i kroppen, asgarva åt mig själv. Varför jag skrattade vet jag inte, för ont som fasiken gjorde det i nästintill hela kroppen, när man skulle resa sig upp :(
Sedan gick man då i ösregn till skolan, dåligt omen, ooohjaa, samt att jag bara kände mig allmänt ledsen, skoltrött och uttråkad i princip hela dagen. Men nog om mitt gnällande!
Nu kommer lite positivt! :D


Idag är det 7 månader sedan jag och min älskade pojkvän blev tillsammans! Känns som det bara gått typ 1 månad egentligen, för tiden har gått så himla snabbt o.O Tänkte inte skriva särskilt mycket om detta, kan bli rätt boring att enbart läsa om mitt förhållande, trust me, I know, men ville mest bara skriva om de [: Jag älskar diiig min ängel. Du är den finaste som finns och jag hoppas på att det blir måååångaa tusentals fler månader med dig! Imorgon, samt fredag, är man ledig. Tjoohooo! :D Så det blir stan imorgon, träffa älskling, sedan hem efter några timmar och pluuuggaaa :(((
Fredagen bjuder på ev. bakning med mamsen :) Ska ta några bilder tänkte jag, bara för skojj skull ;D
Lördag blir antagligen plugg, men kaaanske träffa Emelie och Selma och avklara vårt "Svenska-projekt" som går ut på att intervjua folk på stan angående dialekter. Skojjskojj ;D
Söndag ska jag bara slappa och ta det riktigtriktigt luuugnt. Kommer inte alls vara taggad inför en ny skolvecka efter att ha varit ledig i 4 dagar, menmen, då är det enbart 13-14 dagar kvar. Känns riktigt härligt! :)
Sedan är det ju sooommaaarlooov. Det är en underbar känsla att bara tänka tanken, helt ärligt!
Och på tal om... ingenting, egentligen o.O haha.
Fick ytterligare information igår angående mitt sommarjobb. Det blev på stadsarkivet, nere på söder kan man nog säga, ni som bor i Hbg vet ungefär var det ligger, antar jag ;) Arbetstiderna blev 9-16, lunch mellan 12-13. Så ungefär 6 timmar/dag, 5 dagar i veckan, i 3 veckor. Gööött! :DD
Längtar redaaan! :))
I vilket fall, idag blir det inget "Mina tankar" för har inte tänkt på annat än läxor, plugg, läxor,plugg heeela dagen idag... Så ev. imorgon, om jag hinner blogga, annars får det bli till helgen! Lugnt? (:
Sedan har jag en liiten idé om att svara på lite frågor om mig själv i nästa inlägg. Hm... ja, får se helt enkelt. vad jag känner för och sådär.
Ha de bra tills vi hörs!
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards