takethisandthat

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av takethisandthat - 22 maj 2012 20:13



 Hej!


Pluggat i någon timme till Genetik-provet imorgon. Känns faktiskt helt okej, fast är lite smått nervös. Får man inte B på detta provet så får man inte B i betyg... :( Aja, får hoppas på det bästa!
Idag hade man i alla fall Nationella i matte. 4 jäkla timmar allt sammanlagt! Kändes som jag skulle dö redan efter 1,5 timme... Första delen gick väl hyfsat, var så enormt jäkla svårt. Andra delen var enklare och sista delen var väl helt ok. Får hoppas på att man får åtminstone ett E, eftersom matematik inte är ett av mina bästa ämnen.
Skönt att ha det gjort! :)
Sedan hade man IR-lektion. Kom några från kommunstyrelsen och besökte oss. Trevligt! ;)
Efter skolan drog man ner till stan med Emzaan (http://emeeliiehubneer.bloggplatsen.se/) och fixade vårt "Svenska-projekt" som går ut på att intervjua andra angående Dialekter. Oturligt nog så var det bara EN endaste som ville svara på frågorna vi hade. EN! utav hur många som helst. Tycker helt seriöst att helsingborgare, inte alla men de flesta, är fett dryga.. Så extremt tråkiga! De bara kollar snett på en när man frågar vänligt om de vill svara på några frågor angående dialekter. Och sedan säger de surt "Nej. Nehe du." Såååå störigt o.O
Nog om det,
imorgon blir det som sagt prov, sedan historia och en kort Ir-lektion. Är ääääntligen klar med FN-saken! haha :)
På torsdag slutar man tidigt. Redan vid lunch! Sedan är det ju då fredag, slutar 2, ska dra direkt hem då och bara lägga mig och sooovaa. Är så trött på skolan! Och sover inget vidare på nätterna. Drömmer mardrömmar typ hela tiden.. B.la att min pojkvän är otrogen, ska lämna mig osv. Så har vaknat med tårar i ögonen flera morgnar i rad nu.. Känns inget vidare.
Men man får försöka tänka positivt, att det bara är en dröm, och hålla humöret uppe så gott det går!
Nu tänkte jag fortsätta plugga lite i värmen. Var för fan 28,2 grader som varmast idag! o.O Helsjukt. Ska nog bli ungefär lika varmt hela veckan. Lite överdrivet varmt, menmen..
Kram! 







Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards