takethisandthat

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2015

Part of me, wont agree, cause I don't know if it's for sure.

Av takethisandthat - 30 oktober 2015 15:54

Hej alla glada fina! 


Ja, det är väl på tiden att man kanske gör ett kort inlägg i och med att det snart är en månad sedan jag bloggade :P Som ni kanske märkt så bloggar jag inte varje dag eller en gång i veckan, jag har helt enkelt inte tid, men jag gör mitt bästa för att blogga åtminstone en gång i månaden i alla fall! Mer än så behövs väl inte? Haha :D 


I vilket fall, omtenta för min del imorgon. Ska dra mig ur sängen klockan 06.20 imorgon, och nej, jag ser inte fram emot det, men vad ska man göra när det berör ens utbildning? Ska bli skönt att få den gjord, förhoppningsvis klarar jag mig denna gången. Har verkligen pluggat asmycket! Så håll tummarna för min skull, will you? ^_^

Annars så blir det väl bara att ta det lugnt imorgon efter tentan. Måste ju plugga, såklart, aldrig någon paus, men blir till att plugga i lugn och ro hemma och planera lite till nästa vecka då jag har mitt fältstudiearbete. Blir till att observera och intervjua en av mina bästa vänner, Emelie, när hon utför en modellfotografering. Ska bli awsome! :D Får bara hoppas på att jag lyckas få ihop bra,öppna frågor som ger mig mycket att arbeta med i mitt projekt xD Annars är jag körd, haha! 


Menmen, igår var jag och Krille på lägenhetsvisning. Det var inte direkt den vi ska flytta till utan snarlikt, typ spegelvänt. Jag gillade inte alls den som vi var på visning i.. Den vi ska flytta till är mycket mer strukturerad och välplanerad. Så vi får se i januari, då får vi en privat visning av vår lägenhet. Ska bli jättekul! :D Sedan den 13 februari gäller det att flytta dit alla möbler osv. Det roligaste ska bli att sätta ihop allt och inreda. Älskar verkligen det *__* 

Aja, håll som sagt tummarna för mig imorgon, och så hör jag av mig när jag känner för att skriva nästa gång, ahah ;) 

Possaaar! 


  

 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards