takethisandthat

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av takethisandthat - 28 maj 2012 15:12


 Hejsvejs alla glada bloggläsare!


Så mycket man kan förändras på bara några år o.O Eller vad tycker ni? :) I vilket fall...
Solen dök ändå upp idag! Blev faktiskt en riktigt fin dag. Fast jag kan tänka mig att nästintill alla ligger och steker på stranden nu ;) Dock så är jag rädd om min hud. Har redan bränt mig flera gånger bara dessa dagarna då det har varit varmt, och inte fan vill man väl ha hudcancer när man enbart är 17 år? Så man får kalla mig tråkig, konstig eller whatever, jag är nog mer allmänbildad än de flesta när det kommer till hudcancer. Fast man vet ju aldrig som sagt (:
I vilket fall, inga fler prov kvar nu! Får man hoppas på i alla fall. Är så otroligt orolig över att jag inte blev godkänd på nationella i matte. Blev jag inte det, då dööööör jag! Man får tänka positivt och hoppas på det bästa! Bara jag blev godkänd så kommer jag hoppa av glädje :D Eftersom matte inte är mitt starkaste ämne, och nationella i år var riktigt svårt... :/ Aja, får jag inte reda på något av min mattelärare denna veckan, då är jag säker och har blivit godkänd. Håll tummarna för min skull! :))
För övrigt så hade man bara två lektioner idag. Naturkunskap - Sexualkunskap. Samt Idrott - jogging. 
Idrotten var faktiskt inte så jobbigt som jag hade tänkt mig att det skulle vara. Hyfsat chill ändå ;D
Detta var även min sista Idrottslektion denna terminen! Så himla skönt det känns! Bara två terminer kvar, sedan har man inte idrott mer :D Fast ska träna mer på egen hand då. Annars blir det ju lätt att man fastnar i läxor, prov och sånt dära. Och det får ju inte hända ;) 


Denna sommaren ska man minsann inte lata sig lika mycket som man gjorde förra sommaren. Ska b.la:
- Ut och springa/jogga med min pojkvän. Till stranden, belöna oss själva med ett skönt dopp i havet, sola sedan springa hela vägen hem igen. Ska faktiskt bli ganska kul :D
- Gå ut och gå MINST en gång om dagen. Motion är alltid bra!
- Enbart äta choklad EN gång i månaden, om ens det. Min kropp fungerar liksom på så sätt att jag går lätt upp i vikt och lätt ner i vikt. Sedan vi flyttade så har jag tappat 5 kilo! Låter inte som särskilt mycket, men på 7 månader... Då är det ändå relativt mycket, tycker jag i alla fall :)
- Dricka mer vatten, alltså få i mig mer vätska. Annars blir man så enkelt tråkig i humöret och trött. Sån vill jag inte bli :)
- Det sista målet för denna sommaren blir att njuta av solskenet! Något jag inte gjorde förra sommaren. Då fokuserade jag mest på hur jag såg ut osv. Denna sommarne bryr jag mig inte! Såklart vill jag inte bli värsta tjockisen, men det är jag nästan helt säker att jag inte kommer att bli! Har man en pojkvän som vill träna aktivt så finns det inget vidare val än att hänga på! ;) Haha xD


Imorgon blir det förberedning inför FN-rollspelet. Kan be Emzaan ta ett foto på mig på Onsdag. Inte för att jag kommer se särskilt fin ut, passar verkligen INTE i långklänning!, men för skojjs skull :D Haha. 
Nu tänkte jag fortsätta plugga lite på texten jag ska kunna i princip utantill tills Onsdag... Wish me luck. 
Och juste! Krille, om du läser detta, så vill jag att du ska veta att du är världens finaste pojkvän. Ingenting kan få mig att sluta älska dig! :** :)) Puss min ängel.
Ha det bra och njut nu av solskenet! ;D
Kram! 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards