takethisandthat

Alla inlägg under februari 2014

Av takethisandthat - 18 februari 2014 13:29

Nu drar jag och Krilläää ner till stan, pusshaii :') <3



 


   

Av takethisandthat - 15 februari 2014 23:14

Hajj alla sötingar! 

Egentligen vet jag inte varför jag bloggar ikväll, men antar att det är för att jag är uttråkad ^-^ Min pojkvän befinner sig på ett lan i Kullaberg och har gjort sedan igår. Fick min söta, lilla, alla hjärtans dag ros och träffa honom ett tag, men sedan stack han och lämnade mig ensam resten av dagen >:( DUMBASS :* Nä, skojja bara xD Jag hittade på lite eget roligt skit. Träffade bland annat Denise och tog en mysig fika. Det var dock något vi båda behövde då vi dels inte hade setts på ett tag, men också för att det hade börjat uppstå irritation och en jävla stor saknad som hade kunnat sluta illa, med till exempel ett bråk, och jag orkar inte med sådan drama mer. Är för gammal ;) XD Men det var mysigt i vilket fall. Ser fram emot att göra det fler gånger, och denna gång lite mer ofta ^^ 

Idag har man varit och handlat med mamsen, duschat och haft en liten "ta hand om mig själv-dag". Rakat benen, haft inpackning i håret och funderade ett tag på att måla naglarna, men sen tänkte jag att näää, jag orkar inte x'D Ni undrar säkert vem jag gör mig fin för, men då kan jag ge er ett enkelt ganska uppenbart svar: Man behöver inte alltid ha någon att göra sig fin för. Ibland räcker det med att det framkallar ett leende hos sig själv och att man mår bra! :)  ------> Vilket jag gör! 

Imorgon kommer Krillääää hit lite senare på dagen, tror det blir runt 5? Ska bli megamyyys eftersom han stannar till lördag eller söndag. I CAN'T WAIT! Så istället för att sitta och nörda LoL, vilket jag gjort i princip en majoritet av dagen, så kan man ha lite trevligt sällskap och någon att pussa på lite grann :'D Hihi. 

Ska även fixa en liten överraskning till honom imorgon, vilket jag VET att han kommer att ÄLSKA! 

Och snart så är det ju min födelsedag! Två veckor exakt idag *_* SJUKT! Kan knappt fatta att jag fyller 19 år. Det känns inte sannolikt då mitt beteende oftast är som en 15-åring eller yngre xD och mitt utseende ska vi ju inte ens prata om. Visst, på bilder där jag plattat håret och liknande så har jag fått höra att jag ser ut att vara 20 eller äldre, men som jag ser ut just nu..... PF, jag ser ut som en 14-åring!! Hatar mina lockar. Kan ingen söt, liten människa ta över dem? Pleaaaaaaase? Ser ut som en barnunge. Dessutom är det inte attraktivt. Inte med mina lockar i alla fall. Jävla troll är jag! >:(((( 

Aja, ska inte gnälla mer om detta. Ser förresten fram emot nästa vecka. Ska lämna in min balklänning så den är i perfekt längd till balen, samt fika med Kimmie ngn dag också :* Känner på mig att detta lovet kommer bli bra. Sedan är det bara att kämpa de sista veckorna efter det! Jag menar, hur svårt kan det bli? Jag har överlevt TRE år på gymnasiet PLUS en jävla massa smärtsamma år innan det.... Då kan jag inte riskera att dö av läxor och prov under de sista veckorna? Right? O.O 

I vilket fall, vad tycker ni om min nya cover? Fin va? Tipsar er om att gå in på Picmonkey. Det är faktiskt en riktigt bra hemsida, gratis dessutom, om du vill redigera bilder. Visst, Photoshop är bättre, men man kan göra sina bilder så FAKE där, vilket man nog inte lyckas så bra med på denna hemsida ;) Länken hittar du nedan. 

http://www.picmonkey.com/ 

Ha det superbra tills nästa gång,

PUSSAR! 


     


Av takethisandthat - 10 februari 2014 17:50

Hej bloggen och alla fina läsare! (om jag nu har några kvar xD) 


Mycket har hänt på den senaste tiden, men orkar inte gå igenom allt så tar bara det mest betydelsefulla. 

1. Skolan har börjat köra igång på riktigt nu efter lovet, trots att det snart är lov igen ^-^ En massa läxor, prov, inlämningsuppgifter och liknande har östs över mig och min klass. 

2. En månad närmre STUDENTEN! Vem vill gå i ettan nu, ingen, ingen. Vem vill gå i ettan nu, ingen, ingen alls ;) heheh. 

3. Köpt en studentklänning! Riktigt fin! Men en bild... hm,då avslöjar jag ju hur den ser ut... Och det vill jag inte, så lovar att lägga ut en bild på den när studenten är över ^^ 

4. En massa tankar har börjat ta övertaget för tillfället, vilket inte är bra. Jag försöker tränga bort saknaden men det är riktigt svårt. Det svåraste är att se personen man en gång stod så nära, bara försvinna framför sina ögon, sakta men säkert. Det är tufft, känslomässigt, men jag ska ta mig igenom det. 

5. Var på en mysig tjejkväll hos Noor i fredags! Tack så jättemycket för allt skratt, all mat samt den underbara fredagkvällen det blev :) Du är bäst Noor <3 


Annars så är det ju snart lov, som sagt. Ska spendera ungefär halva lovet med Krille. Ska bli dö mys [: På vilket bättre sätt ska man annars kunna få fram ett ordentligt leende? I sin ensamhet? I don't think sooo ;)


Ska även försöka plugga lite över lovet. (vilket INTE kommer bli särskilt enkelt, men får försöka att vara sträng mot mig själv xD)

Alla Hjärtans Dag på fredag förresten! Hade tänkt träffa Krille på förmiddagen/eftermiddagen ett tag, och sedan hitta på något skojjsigt med Emzaan då både hennes och min kille inte har tid för oss :'( XD Girlpowaaah! <3

Det finns sååå mycket mer jag hade velat skriva om, men tror jag stoppar där. Annars blir det väl för mycket att ta in ^^  Så massvis med kramizar! Hörs   



If you only knew how much it hurts me every time I see your eyes? In that very moment I realize what I did loose, and what is never going to be mine.   

       



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards