takethisandthat

Alla inlägg under mars 2013

Av takethisandthat - 7 mars 2013 09:31

Hej alla sötnosar som nu fortfarande pallar läsa mina inlägg! 

Om någon halvtimme ska man redovisa med sin drugaricom Selmiish :D Är rätt nervös, men jag har bestämt mig för att jag ska klara det. Eller VI ska klara det :) Efteråt kommer det kännas såååå mycket bättre i magen, huvudet och vart man nu känner av nervositet ;) 
För övrigt så ska man hem till sin fina pojkvän till helgen och träffa, förhoppningsvis, många underbara människor! :) Ska bli awsome!
Och bara fem veckor kvar tills jag och älskling sticker till Stockholm :D yeey :* 
Nä, det får bli ett kortis inlägg idag. Orkar inte skriva särskilt mycket, är för trött och NERVÖS :$$
Ha det bra! 
Pusss 


   
Moja zvezda, volim te gumman :* <3 

Av takethisandthat - 2 mars 2013 17:55

Hejsvejs! 

Ett tag sen jag bloggade, som alltid xD Låter det gå en vecka innan jag bloggar, men det är bara för att jag för det mesta har fullt upp, och dessutom: vem vill sitta och läsa om mitt tråkiga vardagsliv som handlar om skola, plugg, äta, sova etc.? Ingen! Mohah :D 
I alla fall, igår fyllde man 18 år! Känns stooort :D Myndig och allt. Nu fattas bara ett deltidsjobb :( menmen, man får fortsätta kämpa och leta :) 
För tillfället sitter man i sin pojkväns knä och bloggar. Lite smått obekvämt då han sitter och läser några av mina förra inlägg och ibland måste scrolla ner, alltså sträcka sig över mig till sin dator o.O låter fucked up menmen.. hihi :D 
Nu tänkte vi vara lite tjockisar och käka godis och spela LoL :'D 
Massviss med kramisar! Och tack för min fina födelsedagspresent älskling (: <3
Bjuder på några halvtstörda bilder [: 

         

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards