takethisandthat

Alla inlägg under maj 2015

Av takethisandthat - 24 maj 2015 00:59

Hejhej!
Och ja, de flesta kanske undrar redan nu vad jag gör uppe, men vafan, det är helg, och dessutom är jag ledig fram till onsdag, så då passar man väl på ^_^ 

En del har hänt sedan jag bloggade sist, såklart, hehe. Fler fiskar i akvariet då jag och krille köpt in 8 nya tetror plus att det har blivit fler bebisar också, awsuuum, sista tentan om några veckor, saltenta dessutom!!, slutat med godisätande, börjat träna på egen hand, söker lägenhet mm. Är faktiskt skönt att känna att livet flyter på så bra för mig nu :) Det trodde jag inte för ett år sedan. Sedan är det ju helt sjukt att det snart är ett år sedan jag tog studenten! Vart har den tiden tagit vägen liksom? o.O 


Något jag ser fram emot enooormt är sommarjobbet på LSS-boende detta året. Jag har ju aldrig arbetat på LSS-boende förut eller inom vården så det är helt nytt för mig :) Sedan känner jag mig lite hedrad för att de valde just mig av hur många sökande som helst. Fast hade jag inte fått det jobbet så vet jag att ett annat jobb hade väntat på mig. De ringde nämligen från Helsingborgs kommun igår och frågade om jag ville arbeta som måltidsbiträde under några veckor denna sommaren. Såklart var det på heltid så jag fick tacka nej... Men tydligen så skulle det komma upp liknande jobb nästa sommar från dem så då jäklar hoppas man ju på att få det :) Min förra chef hade även lämnat ett sjukt bra omdöme när de ringde från detta jobbet. Jag var den mest kvalificerade för jobbet enligt kvinnan som ringde från Helsingborgs stad, vilket jag aldrig hade trott, jag har ju bara lagat mat hemma liksom? XD, så jag hoppas att de blir några andra lyckliga människor där ute som får jobbet istället ^_^ 


Nog om det, nu så hade jag tänkt spela vidare lite, och gå och lägga mig om ett game eller så. Börjar bli lite trött, men inte så pass trött att jag inte orkar spela, heheh :D Jag vet, är lite av en spelgalning :3 

Hoppas ni sover gott när ni ska lägga er, pusspuss!

 

     

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards