takethisandthat

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av takethisandthat - 13 maj 2012 12:11

 



Hej alla glada, söta, underbara!


Själv så är man inte speciellt glad idag. Känner mig ensam, ledsen och riktigtriktigt depp.. Ingen kul känsla
:((( Man känner precis som att minsta lilla någon säger eller gör så brister allt. Men brukar inte vara särskilt nedstämd, så någon gång får väl vara min tur, I guess :)


Igår träffade man älsklingen. Tog tåget dit 11.33 och hem 22.18 Var en riktigt mysig och underbar dag! Vilket jag behövde. Kände mig dock lite tråkig när jag däckade i soffan några antal gånger ;$ Men jag kan bara inte hjälpa det. Min pojkvän+mig själv+soffa+mysig film+godis=Jag däckar, han försöker väcka mig xD hahah.
Men nu får man vänta några dagar tills vi träffas igen... Känns trååkiiigt :/ Tror dock att det är för att jag är så otroligt beroende av närhet just nu, heh (:
Jag älskar dig min ängel! Snart 7 månader tillsammans med dig, och jag älskar dig fortfarande lika mycket som jag gjorde första dagen du och jag blev tillsammans! Du är hela min värld. Jag skulle kunna dö för dig! Glöm aldrig det Krille!


Idag väntar i alla fall plugg till ett prov som är nästa måndag. Ser inte fram emot det.. Och så en jävla massa annat skit som måste göras ;) Tur är det att solen skiner, annars hade denna dagen varit som att gå i dimma. Man hittar inte ut och går bara runt i cirklar. Sedan har man också två Nationella-prov (muntliga) på tisdag! KILL ME! Ett i Matte och ett i Engelska. Jag tror att jag kommer döööö :((( Wish me luck anyway! :)


För övrigt så tänkte jag lägga till en grej, försöka, i varje inlägg jag gör, från och med nu. Det är något jag kallar för "Mina tankar", och jag tänkte mig som så att i varje inlägg så kommer jag skriva till EN tanke som har träffat mig extra mycket just den dagen. Det kan vara något jag varit med om, något jag sett någon annan göra, eller bara rent av känslor. Vad sägs om det? Det kanske gör det lite mer intressant att läsa? :)
I vilket fall, jag börjar med detta i nästa inlägg, och ni får gärna lämna en kommentar om vad ni tyckte om själva idén!
Glömde ju säga att jag har fått sommarjobb! ÄNTLIGEN! Blev inom kommunen, period 1, 3 veckor. Riktigt jävla niceeee! :D Tror det är 18 Juni - 06 Juli? I vilket fall... Sjukt glad. Så då har man i alla fall lite pengar att spendera, eller troligtvis spara!, de tre sista veckorna av sommarlovet! Får ju lön så sent, tyvärr :/
Nu tänkte jag i alla fall dricka en kopp te och försöka hålla mig själv på bra humör! Kanske ev. spela med bror när han kommer hem. Kan behövas [:
Massa kramar!

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards