takethisandthat

Alla inlägg under januari 2014

Av takethisandthat - 4 januari 2014 23:54

Hej bloggis och alla sötnosar!

Bara några dagar sedan jag bloggade nu. Känner mig stolt som faktiskt har börjat blogga lite oftare, är ju så jäkla dålig på det annars ;) Menmen, nu har krille åkt hem *SADFACE* :(((((((( Saknar honom redan. Kommer kännas tomt i sängen en vecka framöver. Har vant mig vid att somna med honom bredvid mig och vakna med honom bredvid mig. Så kommer bli kämpigt, men jag klarar det nog ^^

För övrigt så börjar skolan på tisdag. Orkar verkligen inte... Har varit 9 underbara dagar med älskling hos mig, en mysig julafton, nyår etc. Och så ska man tillbaka till skolfan och dess skitläxor.  Något som jag inte ser fram emot... Dock bara lite mer än 4 månadet kvar av skolan sen tar jag studenten!!!!!! :DDDDD Och ehm... ja, inte bara jag, självklart, utan många andra också x'D Men detta är ju min blogg, ingen annans, så får lov att skriva i jag-form, heheh ;) 

Annars snurrar tankarna runt, runt, runt, som de alltid gör. Det mesta är om mitt förflutna, men det finns annat som också befinner sig i mina tankar just nu. Sånt som jag egentligen ska släppa taget om, men bara inte kan. Det finns frågor som är jag verkligen tillräckligt stark? Kan jag göra det? Hur ska jag bara kunna släppa taget om min bästa killkompis? Är detta rätt? Är det fel? Kommer jag någonsin få prata med honom igen? osvosv.. 
Ibland blir det faktiskt ganska jobbigt att inte kunna ignorera alla tankar, händer att jag får extrema humörsvängningar, huvudvärk, ont i magen etc. men försöker så gott jag kan att bara... leva, inte tänka, just do it. Men just denna händelsen är svår att bortse från. Tänker inte beskriva händelsen detaljerat. Kortfattat, ett beslut jag fattade fick mig att förlora en av mina bästa killkompisar. Och jag försöker gå vidare, lägga det bakom mig. Ibland är det tufft, och saknaden är extrem, men det är de bästa just nu. Anser jag i alla fall. 

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara uppmana er att checka in två band vars namn är EarlyRise samt Halestorm. De finns på Spotify och Youtube. Sjukt bra enligt mig! Är helt förälskad i deras musik   
Massa kramisar på er!




     

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards