takethisandthat

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av takethisandthat - 7 maj 2012 20:54

 



Hellåj!


Dagen idag spenderades hemma, eftersom jag inte mådde särskilt bra i kroppen, huvudet, osv.
Men nu ikväll mår man prima, så skola imorgon då ja! Samt Nationella i Moderna språk. Taggad? Jo för fan! haha :D
Sedan är det då bara en jobbig IR-lektion som man ska ta sig igenom, sen heeeem!
Är bara sååå skoltrött just nu. För mycket läxor och prov. Inte konstigt att man stressar sönder sin mage totalt o.O Aja, mindre än 1 månad kvar nu. Så det är bara att bita ihop I guess [:


Så vad har man gjort under dagen då? Kan väl börja med att säga att jag är riktigt KLANTIG! En tavla ramlade ner från väggen i köket bara för att jag stötte till den.. och var hamnar den tror ni? Jo, först i mitt underbart ömtåliga huvud, skämt å sido ;), och sedan rakt på handleden med full kraft! Gjorde sviiinont, men vad gör Elin Olsson? Hon börjar asgarva! Så pass att jag satte mig ner på golvet,  svor lite för mig själv för att jag var så klantig så jag fick tavelfanskapet på handleden och fick ytterligare flera skrattanfall. Plus att en orolig, söt mamma kom helt förskräckt och frågade om jag brutit handleden. Då skrattade jag bara ännu mer, för hon var så jäkla söt och såg verkligen helt förkrossad ut! ;D Hon är för go min mamma!
Kan glatt meddela att min handled bara blev lite smått stukad, så här går man nu runt med ett "bandage" runt handleden. Tur bara att det var vänster handled och inte höger. Hur fansiken skulle jag annars kunna skriva på det 2,5 timmar långa provet imorgon?! o.O Skriva med foten eller munnen kanske? Hm... Hade kanske kunnat fungera ;) 
Annars har man pluggat lite till Matte/Nationella. Eller ja, försökt. Var ett tag nära på att slänga ut papperna genom fönstret! Det dumma hade varit att OM jag gjort det, så hade ett par, äldre kvinna och man, fått de i huvudet! Typ "It's raining men!"! Ja, eller något o.O Hahah :D Jag vet, jag är sjuk. Eller nej, om man tänker efter så är det nog som så att dem hade varit de sjuka! För jag tror minsann att de hade gått in i huset och knackat på hos varje lägenhet och frågat om papperna var deras. Det är väl sjukt om något? [: Tycker jag i alla fall!
Jo, fan, man borde nog bli komiker så som man håller på. Fast frågan är om någon hade förstått min humor? :$ Eheh.


För ungefär en timme sedan spelade man med bror. Vi har faktiskt ett bra sammarbete om jag ska vara helt ärlig! Stolt över min bror [: Hihi.
En sista grej jag tänkte säga var faktiskt en fråga. När ni/du som läser hör låten "Mitt hjärta blöder" av Veronica Maggio, vad tänker ni på då? Jag tänker alltid på allt jag gått igenom. Vet inte varför, men i lördags när jag träffade älskling så gick vi in om Max, så skulle han då beställa, så satt jag kvar vid bordet och väntade på honom. Så spelar de då den låten. Och direkt så bara får jag som ett filmklipp, med allt jag gått igenom genom åren, framför mig! Helsjukt. Men kändes så verkligt. Och först då insåg jag så stark jag blivit, och så mycket som gjort mig sådär stark. Alla som svikit, backstabbat, snackat skit, slutat bry sig etc. Tack till er! Ni har gjort mig så mycket starkare.


Nä, nu tänkte jag faktiskt inte skriva mer, blir alldeles för långt inlägg då, och tror ni redan har tröttnat på att läsa. Haha :))
Så,

vi hörs nästa gång jag bloggar!
Peaceout biatches! :DDD

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards