takethisandthat

Alla inlägg under februari 2013

Av takethisandthat - 18 februari 2013 15:59

Hallåj bloggen!


Oj, väldigt längesedan sist! :o menmen, har inte orkat/haft tid  att blogga särskilt mycket. Antingen så har läxorna tagit för mycket tid eller så har det inte funnits något speciellt att säga xD

I vilket fall, sportlov denna veckan! Riktigt skönt :) Har längtat extremt mycket. Men såklart får man knappt slappna av fast att det är lov. Nä, tiotusentals av läxor har lärarna gett oss över lovet!! Och jag är inte särskilt in to it, om ni fattar vad jag menar :( Jag vill inte sitta och plugga på ett lov! Men nu måste man ändå göra det -.-' 

I vilket fall så blir det speldag imorgon med älskling, bror och ev. måns och fredde :) Ska bli mega skojj! :D Lite märkligt att jag alltid är den enda tjejen bara xD men det är faktiskt sådant man inte märker av efter ett tag (: 


För övrigt så sov man över med älskling i fredags. Mega mys! Men blev av med mitt JoJo-kort. Inte särskilt mega mys där inte :(( Fast! en snäll, trevlig, söt liten man (ironi) vid namn Jörgen hade hittat mitt kort och skickat det till mig! Är det inte underbart så snälla folk fortfarande är i dagens samhälle? :D :D (SERIÖS HÄR NU) xD Var bara tvungen att mejla Skånetrafiken och be dem hälsa honom från mig. Nästa gång lägger jag kortfan i väskan!! :D  
Något jag annars ser fram emot är faktiskt om ... 13 dagar. Vad händer då tro? Jo, jag fyller 18! Längtar samtidigt som jag inte längtar. Varför jag inte längtar är rätt personligt, så behöver inte ta upp det här, men varför jag LÄNGTAR då? Det är ju såklart för att man är ett år äldre, myndig osv osv... :)) 

Nä, nu har jag inte särskilt mycket mer att säga (: 
Men kan bjuda på några bilder istället ;)
KRAM!


 

Världens finaste Alla hjärtans dag-ros från älskling! :*

 

             

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards