takethisandthat

Alla inlägg under april 2013

Av takethisandthat - 16 april 2013 19:02

Hejsan hoppsan!


Mycket har hänt sedan sist! Jag har gjort en massa prov, fått F på ytterligare ett prov i ett visst ämne där jag har en viss lärare som jag typ.. hatar. Men det är ok. Jag vet hur jag ska lösa själva situationen ;) 

Sedan har man varit i Stockholm i helgen med min fina älskling :D Var super mysigt! Men blev förkyld väl när vi var där uppe :( Det var inte så kul.. Menmen, underbart mysigt och träffade en hel hög trevliga människor dessutom :) Natttåget var dock något som inte var populärt hos mig. Vi sov högst upp, i en kupé med 6 SÄNGAR!!, sjukt liten kupé dessutom och väldigt trångt. Ingen höjdare om man ska vara lite rolig xD Menmen, aldrig mera nattåg :p haha. 

Något som däremot inte är särskilt positivt är att jag, bara för några timmar sedan, blev  påkörd av en bil.. Det hela var att jag helt enkelt skulle gå över ett övergångsställe, första bilen stannar inte, fick ögonkontakt med den andra, och så poff, körde föraren över mina fötter. Två tunga däck PLUS bilen över mina stackars fötter. Det gjorde ont kan jag säga. Så kom polisen, ambulansen och brandkåren. Och fullt med bilar var det. Och massa folk. Bara för att JAG, lilla jag, hade blivit skadad, hah, låter rätt överdrivet, men sant :)) 
Sen blev det av till akuten, mamsen kom, och såklart bror också. Så oroliga de var har jag nog aldrig sett dem förut! :) Och efter en obehaglig röntgen, en liten väntetid så fick man reda på att ena foten hade klarat sig men att den andre hade "tagit emot den största smällen". En fin liten spricka har det nämligen blivit i min högra fot, så de senaste 4 veckorna får jag hoppa på kryckor :(( Jag hoppas verkligen att jag kan följa med till Stockholm, men om det inte är möjligt.. Då får jag helt enkelt stå över det kastet och hoppas på att bli bättre :) Känns tråkigt, men jag hade verkligen änglavakt!! Hade ju kunnat skada mig ännu värre! Typ att bilar bakom inte stannade och körde på mig.. Det helsjuka var att för några sekunder så kändes det som om jag inte var kvar på jorden längre, utan att jag var i himlen bland mina underbara släktingar, min fina morfar och gammelmormor, och sen kom jag tillbaka ner igen till min kropp. Helknäppt :s Men ändå, jag mår helt okej just nu, ont i fötterna, ja, det är väl klart som fan att man har xD När man fått ca 600 kg över fötterna så tror jag inte att det är så troligt att man INTE har ont ;D
Aja, en fin uppdatering fick ni där japp. Hör av mig mer när jag känner för det!
Lite bilder från Stockholm kommer hääär  

                     

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards