takethisandthat

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av takethisandthat - 18 maj 2012 16:07




Heyy beautiful!

Idag blev det ingen bakning med mamsen :(( Sadface. Tydligen så hade hon bokat in en tvättid idag i tvättstugan, så det får helt enkelt bli en annan dag! Nästa helg eller så :) Nothing to do about it.
För övrigt så började dagen riktigtriktigt tråkigt. Solen sken knappt, plugg samt trött. Då blir man bara så glad, eller vad säger ni? -.-' Riktigt deppväder enligt mig. Så till sist gav jag upp läxfan och spelade en stund med bror! Sedan var det då tillbaka till läxan igen. Men jag ska inte klaga, efter 2 timmar blev jag klar med uppsatsen på 4 sidor! Känns sjukt skönt att slippa ägna en endaste tanke över att vara orolig över att kanske inte hinna bli klar.
Så nu gäller det att plugga till Genetikprovet som är på onsdag. Samt, om jag hinner, plugga lite matte till Nationella som är på tisdag. Är så jäkla nervööös! Känns som min mage ska vända sig ut och in så full av oro jag är o.O haha xD Menmen, tänker man positivt och att man klarar det så funkar det säkert som en backup-plan ;)
Annars har man inget speciellt när det kommer till läxor denna veckan som kommer. Det är väl svenska (not check), historian(check), Samhälle, vara hyfsat klar med FN(relativt check xD).

Just nu så orkar jag bara inte plugga. Är så ENORMT skoltrött så det inte är sant.. Vill inte och orkar inte gå upp varje jävla morgon till skolan längre. Det känns så drygt. Liksom, man har gjort det nu sedan 1 klass, och nu går man i 1 ring! Sick or whaaaaat? :( Så sommarlov är efterlängtat som fan just nu!

Något som jag inte längtade efter idag det var att skära upp kycklingen vi skulle äta. Mådde helt seriöst sjukt illa. Men hjälpte min bror mig? Nej, han la sig på soffan och tjatade på mig att jag skulle bli klar. Så jävla lat! Så där stod man, med kniv i handen, en varm kyckling framför sig som man skulle rensa från ben.. Mmmm, myyysigt. Right? Jag kan säga er att det var de äckligaste jag gjort i hela mitt liv! Fick känslan av att jag skulle spy flera gånger. Och ni vet det där ljudet när revbenen knäcks? Och alla jäkla inävlor och skit! Nä, usch. Jag tänker Aldrig göra om det. Vem vet om jag spyr då liksom? ;$ haha.
Nu tänkte jag i alla fall spela lite Bubble Witch och njuta av att solen skiner och att jag inte pallar gå ut, haha :D
och tyvärr så blir det inga frågor om mig själv som jag svarar på idag. Känner helt enkelt inte för det. Det får bli någon gång när jag har riiiktigt tråkigt! Kanske någon dag till sommarlovet, då slipper man ju alla läxor, stress osv.
Juste! Glömde ju berätta lite om dagen igår :)) Träffade ju min älskling i stan en liten stund igår. Var riktigt mega mysigt, fast att vi först gick runt i den kalla blåsten, för att leta efter ett bra ställe att äta, och sedan bestämde oss för Mc. Tycker egentligen inte om Mc, deras hamburgare sägs vara rätt ohygieniska, men gick med på det endast igår bara för att Krille var mega hungrig och det låg närmast ;) haha.
Vi satt sedan där, käkade, snacka om typ allt, i flera timmar. Riktigt underbart. Fast allt jag gör med honom ger mig en underbar känsla så (: Sedan gick vi då och satte oss en bit utanför Mc, där vi kunde vara lite mer ensamma. Kan helt ärligt säga att jag saknade honom direkt när jag kom hem vid halv 6 tiden :/
Men, sånt är livet I guess. Får ha en massa och fokusera på tills jag träffar honom nästa gång :)
Jag äääälskar dig Krille. Mestmestmest :**
Det var det sista för detta inlägget.
Ha det bra!
KRAM :D

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards