takethisandthat

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

The shopaholic is baaack bitches! :3333

Av takethisandthat - 10 januari 2016 17:29

Hellåj snyggingar! 


Hoppas ni alla haft en bra, mysig helg. För min del har den varit ganska stressande och smärtsam. Jobbade 8,5 timmar igår plus att man senare på kvällen fick åka till sjukhuset för att få utskrivet antibiotika mot urinvägsinfektion. Jag kan inte beskriva så ont det gör, för den smärtan är obeskrivbar...    Ont gör det i alla fall! Men nu har man tagit sin första tablett av 15, så får man hoppas att det blir bättre och bättre för varje dag!    Positivt tänkande tror jag löser det mesta!

Annars har det inte hänt särskilt mycket tror jag..? Har så dåligt minne, haha    Har blivit frisk från en låååång förkylning, så det är ju positivt! Plus att jag och krille fått ordning på akvariet igen. Tydligen var det något problem med nitrit värdet i akvariet, och fyyyfaan vad det luktade äckligt!! Fick lufta sönder rummet varenda dag för att få bort lukten    Menmen, så det är löst! Lite ordentlig städning och lite rekommenderade produkter, sedan var allt som vanligt igen. Skönt om du frågar mig. Inte det roligaste att sticka ner hela jäkla armen i ett smutsigt akvarie bara för att bli av med lukten, hahah   

Har även lämnat in tenta 1 av 2 för denna kursen. Håll tummarna att jag blir godkänd! Dock är det den andra tentan som jag är mest orolig för. Den är inte särskilt stor, så det är inte det, men det är mycket som ska få plats på de där 2 sidorna.. Fråga mig inte hur lärarna har tänkt, för har själv ingen aning! 

Oavsett för att pigga upp mig själv lite grann, såhär i kylan och det tidiga mörkret, så bestämde jag mig för att shoppa loss lite. Det blev lite mer än väntat, så lägger bara upp några bilder längre ner, annars kan ni sitta här och scrolla tills imorgon!    De flesta klädesplaggen är från Bubbleroom. Älskar verkligen deras kläder! Men Nelly, Bonprix, Zalando osv. har också väldigt snygga kläder   

Avslutningsvis så känner jag mig så extremt upprymd över att det är 4,5 veckor kvar tills vi flyttar! Jag längtar så mycket!!   Allting som ska monteras ihop och borras upp på väggarna, åh, det ska bli helt underbart! 


Vi hörs nästa gång! Pusssss   




                             



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards