takethisandthat

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av takethisandthat - 5 maj 2012 22:10

 



Hej!


Vet att jag inte har bloggat på några dagar, men har helt enkelt inte orkat :) Men ikväll tänkte jag göra ett kort inlägg.
Denna veckan har varit fett dryg enligt mig. Tråkig, långsam och tar aaaaldrig slut!
I onsdags slutade man vid 4 istället för klockan 5. Rätt skönt faktiskt, fast man går till klockan 5 denna onsdagen som kommer istället.. Orkaaaaar inteee :((
Torsdagen gick rätt snabbt. Dels för att man slutade tio i två, sedan för att man träffade älskling. Hade det sjukt mysigt! Det mysigaste var nog när vi satt vid vattnet vid Dunkers, snackade och bara hade det mysigt. Plus att man såg lite av solnedgången! (: Senare på kvällen, efter älskling hade åkt hem, gick man in om Gina Tricot och köpte ett sjuukt snyggt svart linne! Sedan drog man då hem ;)
Igår tog man och fikade med Denise. Kunde blivit en mer lyckad fika, men vi får ta en fika fler gånger helt enkelt :)
Idag vaknade man vid 10, käkade frukost, sedan pluggade i 2 timmar innan man drog ner till stan för att träffa älskling. Var med honom i några timmar, sedan följde han mig hem, jag tog en dusch, åt kvällsmat, spelade MW3 med brooor, och nu ser man på "White men can't jump". Fyfan vad jag diggar den filmen alltså! Struntar i att den är relativt gammal, den är awesome anyway! ;D


Som ett avslut på detta inlägget tänkte jag bara skriva av mig lite. Det är en grej som jag gått och funderat på under en riiiktigt lång tid.
Jo, själva grejen är alltså, hur mycket litar du/ni på andra nu för tiden? Jag menar, om du är i ett förhållande, hur mycket litar du på att andra tjejer/killar inte ska försöka stöta på din pojkvän/flickvän ? Jag kan ärligt säga att jag litar inte ett SKIT på andra när det kommer till förhållande.
Och när det kommer till vänskap. Hur vågar man då lita på att den andre inte snackar skit om dig bakom din rygg? Eller sviker dig genom att berätta för andra om dina innersta hemligheter? Hur ska man kunna lita på någon nu för tiden?
Som det är just nu litar jag enbart på 4 pers som står utanför familjen. 4 personer!?
Är det bara jag som tycker att det är sjukt? Eller är det kanske normalt?
I vilket fall, känns som att jag kommer dö i ensamhet.. Vågar knappt lita på någon längre..


Nu ska jag fortsätta se filmen tänkte jag ;) Och sedan borsta tänderna och sooovaaa.
Massa kramar, godnatt!









Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards