takethisandthat

Alla inlägg under september 2016

Av takethisandthat - 9 september 2016 10:58

Haaaaaaaajj!

Shitshitshit och shit, det är sååå längesedan som jag bloggade! Busy life I guess   

Först och främst så vill jag säga att jag klarade alla mina 3 omtentor! Även fast att det gått snart 3 veckor sedan jag fick resultatet för min sista tenta så kan jag fortfarande inte förstå att alla 3 omtentor är... avklarade. Det känns så sjukt, men samtidigt sjukt på ett bra sätt    Ni vet typ när man åker en riktigt läskig karusell, typ AoeroSpin, och det kittlas sjukt mycket i magen när man åker de där 30 m nedför och tror man ska dö? Det är så det typ känns att ha klarat tentorna, overkligt att jag står här efteråt och bara kan le ett riktigt leende och bara "Hah, jag klarade dem faktiskt! Fyfan vad man är braa!!"   

I vilket fall, utöver lyckan för tentorna, så har ju en ny termin börjat och stressen är tillbaka igen. Fast inte lika mycket faktiskt, jag känner mig inte alls lika stressad och orolig som jag var förra terminen. Iofs så hände det mycket i våras som samtidigt krockade med skolans 4 salstentor. Denna terminen har jag 1 salstenta, vilket ska bli sååå skönt! Plus att jag har praktik i 5 v också, det ska bli awesome! Jag har önskat om att hamna på Ortopedi-avdelningen på Hbgs lasarett. Hoppas nu att man hamnar där också, vad är annars meningen med att få önska?   


För att pigga upp mig själv lite, eftersom det börjar gå mot mörkare tider och kyligare klimat, så har jag köpt bla ett nytt mobilskal och kläder från Bubbleroom. Lägger in bild längst ner så ni kan kika in det jag har köpt, är ju inte värst mycket menmen    


Vad som annars händer idag är väl... inte särskilt mycket    Ska plugga i drygt 1,5 timme innan jag och Krille sticker iväg till Netonnet för att bla köpa ett nytt skärmskydd till min Iphone. Jag var ju så klumpig igår när vi satt och käkade mat från Sybilla på Råå att jag la mobilen på mopeden och whops, så ligger den på asfalten med skärmen neråt. Jag fattade först ingenting, men insåg sedan att den hade glidit längst sätet på mopeden och sedan fallit mot sin död   hahahah, nej skojja bara    Det blev lite sprickor i skärmens, mest vid kanterna, men det borde bara vara skärmskyddet som tagit det mesta, så håller tummarna att skärmen undertill har klarat sig   

Efter vi varit på Netonnet så blir det nog hem och käka för att sedan plugga lite till, och till kvällen så blir det nog att spela lite Cod 3 - Zombiemode hehe    


Nu har ni fått en liten uppdatering, kanske lite väl tråkig...    

Menmen, ni får nöja er med detta tills nästa gång jag skriver!

Pusspuss   


 

Kelsey Quilted Jacket från www.bubbleroom.se! 


 

Della Smock Top från www.bubbleroom.se!


 

Mobilskal till Iphone 5s från www.fyndiq.se! 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards