takethisandthat

Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

Födelsedagskalas!

Av takethisandthat - 6 mars 2016 20:56

Hej alla söta, fina!


Det enda jag egentligen har att berätta om idag är födelsedagskalaset + vad som händer nästa vecka, så detta inlägg kommer nog mest bestå av bilder :) 


Jopp, vi hade ett litet födelsedagskalas för mig, brorsan och mamma idag. Även om vi inte var så många så var det ändå riktigt trevligt och roligt! Jag har alltid tänkt att bara för att man inte har en särskilt stor släkt så betyder det inte att man har tråkigt när man träffas. Så är det i alla fall inte i min familj :) Vi åt först lite goda mackor med typ allt möjligt på xD Sedan öppnade vi presenter och till sist käkade tårta och rulltårta. Fyfan vad jag blev mätt! Men gott var det :D 

Det som jag bland annat fick var pengar, märkesväska, parfym osv. Blev självklart glad för allting, blir glad om jag så bara får ett litet choklad på min födelsedag! Spenderar hellre min dag med personer jag älskar än att få grejer värda tusentals kronor.. ^_^


Det som jag och Krille även hunnit få upp ikväll är en tavla i köket och canvas i vardagsrum. Egentligen behövdes det bara en till skruv för att canvasen i vardagsrummet skulle hänga snyggt, menmen x'D Det är inte alls mycket som ska upp nu. Bara resten av tavlorna tror jag. Känns riktigt skönt! 


Nu nästa vecka går jag in på min tredje vecka ut av fyra på praktiken. Känns lite tråkigt att det bara är en vecka kvar efter det och sedan ska man tillbaka till skolan. Jag har knappt saknat att sitta och lyssna på en massa föreläsare precis.. Eller jo, i början av praktiken gjorde jag nog det, för det kändes så ovant att behöva planera typ 3/4 av mitt schema helt på egen hand. Jag ogillar det ganska mycket.. Men nu är jag mer varm i kläderna och känner väl att det har gått helt okej. Blev ju faktiskt ändå godkänd på halvtidsbedömningen, så det känns bra :) Vad jag vet så väntar ett besök på äldrepsykiatrin imorgon och sedan ett besök på rättpsykiatrin på onsdag. Kommer inte riktigt ihåg hela mitt schema, men just det vet jag att jag skrivit in i alla fall, haha ^_^ 

Jag bjuder på några få bilder som avslut, så hörs vi någon annan dag! 

Pusspuss <3 




 


                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards