takethisandthat

Alla inlägg under april 2015

Av takethisandthat - 22 april 2015 21:15

Hajhaj!

Jahapp, nu har det gått ett tag sedan jag bloggade... igen. Över en månad sedan sist O.O Det är ju sjukt. Aja, jag försöker. Don't kill meeh {: Idag har dagen varit ganska seg. Var i skolan sedan klockan 10 till 15 och tiden gick verkligen så långsamt så man trodde att minutvisaren skulle stanna! Har dock varit två intressanta föreläsningar - columna, vävnader, muskler mm. Vissa saker sökte mig, men gick rätt bra ändå. Jag hängde med ganska bra och föreläsaren vi har just nu, Anne, är väldigt bra. Hon får alla att hänga med, och tar altting i vårt tempo. Plus att hon repeterar det vi gått igenom på den kommande föreläsningen vilket är kanon, då ökar man ju chansen att lära sig!! ^_^ 


För övrigt flyter livet på tycker jag. Har äntligen fått ett glädjande besked ang sommarjobb. Vet ännu inte vilken enhet jag ska jobba inom, men det blir troligtvis inom LSS. Är superglad! :D Men känslan man har i magen av att gå och vänta på besked, det är ungefär som att vänta på besked angående ett prov. Så när man äntligen får beskedet så känns det mycket bättre, även om man inte får jobbet, för då vet man åtminstone!

Har likaså klarat alla tentor hittills, förutom de två senaste som jag väntar besked på, vilket känns underbart. Dock är jag sjukt nervös inför denna tentan. Det kommer bli min första saltenta... Hoppas att jag klarar den lika bra som jag klarat förgående tentor! Håll tummarna för min skull [: 


ÅH, glömde nästa berätta att jag, sandrisen och Mikaela träffade på Gudrun Schyman igår i Lund! Hur häftigt är inte det på en skala 1-10? Mehehe ;)       


Jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan! Men desto närmare vi kommer vecka 22, desto mer stressad kommer jag att vara. Så förvänta er antingen ett blogginlägg innan dess eller efter tentan! :) Det var nog allt för denna gången, blev lite kort, men nästa gång kanske det blir lite mer att skriva om. Jag hatar att skriva om en massa skitsnack, som är helt jävla onödigt och ointressant att läsa om ^_^ 

Massa kramisar! 

Nattinatti <3 


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards