takethisandthat

Alla inlägg under maj 2016

Av takethisandthat - 4 maj 2016 20:08

Haj alla sötingar! 

Ja, herregud, snart 2 månader sedan jag bloggade! Tiden flyger verkligen iväg, haha :P Och jag som lovade att bli bättre på att blogga.. Jahupp, där rök det löftet, hehe :] Hoppas ni ändå vill fortsätta läsa fast att jag inte är så aktiv här på bloggen som jag brukade vara förr! 


För tillfället sitter jag dock och är lite smått irriterad på Lol serven eftersom den har lagt ner för att fixa något fel in game och de har inte sagt hur länge den ska vara nerlagd... Jag som var så spelsugen! *Sadface* 

I vilket fall så satte jag mig på balkongen med min sambo i solen för en liten stund sedan och bara njööööt. Har saknat solen så mycket! Har ju självklart solat en del i skolan också med några klasskompisar. En av bilderna längre ner i inlägget är från skolan i Lund :P Men det kändes ju verkligen inte som att sommaren skulle komma för några dagar sedan då det typ snöade här i hbg förra veckan?! Jag menar, kom igen, SNÖ? Really? Helt otroligt. Bara skrattade när jag kollade ut genom fönstret den dagen och konstaterade att det snöade xD Inget man ser varje dag en vårdag sent i april, näpp. 


Mycket har hänt som ni säkert förstår sedan den 9 mars. Jag försöker verkligen komma ihåg om det skett något sådär "jätte viktigt" och det första som jag kommer på är ju att jag hade min lilla mysiga middag den 9 april! Planen var att vi skulle bli 12 personer, men en del avbokade och vissa prioriteade annat, så till sist blev vi 6 personer. Menmen, jag älskade verkligen stämningen och dessa personer som dök upp, asså shit, världsbäst är ni! Hela kvällen blev jättemysig! Superkul var det och jag hade lätt kunnat tänka mig att ha en sådan kväll igen! Och ett STORT tack till mina fina bästisar Emelie och Mikaela som hjälpte till och lagade all mat och desserten! Uppskattade det sååå mycket! Superfina är ni. Pussar på er :*

Menmen, otroligt härlig fest med otroligt fina och underbara människor! Ni vet ju själva vilka ni är, så ta åt er detta! Ni är bäst :D 


Annars har jag haft en massa tentor och skit. Inget mycket mer att säga om det. Ska ha min sista tenta för denna terminen om några veckor. Får se hur det går. Lite nervöst är det allt. Menmen, det går som det går :) 

Har även köpt utemöbler och brunt trall till balkongen. Det blev verkligen jättefint! Har inga bra bilder på det, men det kommer säkerligen dyka upp några bilder längre fram på lägenheten om man har fest eller liknande igen, så håll utkik!


Kan väl avsluta med att berätta lite hur veckan kommer se ut. Kommer liksom inte på något annat bra att skriva om xD Så imorgon ska jag eventuellt jobba, eller så blir det bara att chilla med min kära sambo. Ska nog ta och handla en sväng och även dejta duschen, det kan behövas ;) På fredag ska jag träffa min fina bästis Jiipaarn. Får se vad vi hittar på. Äter nog någonstans sedan ska vi även in om Media Markt då jag och Krille ska köpa en ny skrivare. Den vi har nu är inte ens vår egen, men det har inte fungerat så som vi vill, så därför får vi ta och fixa en egen ny helt enkelt :P Ska bli spännande och se hur den funkar när jag och krille testar den på fredag kväll! :D 

På lördag träffar jag min underbara bästa vän Emelie   

Sedan på söndag ska jag plugga... Har typ 800-900 sidor att läsa till min tenta den 27 maj. Det känns lite överdrivet, men hey, det är ju högskola så vad förväntar jag mig egentligen xD Högskolan är överdriven ;) 


Jag ska verkligen försöka skriva lite mer ofta så det inte går 2 månader mellan varje inlägg. Kan inte lova något dock men... :) 

Massa pussar och kramar! 


          


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards