takethisandthat

Alla inlägg under juli 2013

Av takethisandthat - 19 juli 2013 15:48

Hellåj!   

Längesedan jag skrev något på bloggisen nu! Har helt enkelt inte haft tid eller orkat. Man blir rejält trött efter jobbet kan jag lova    I vilket fall, slutar jobbet om en dryg halvtimme sedan är det helg   Ska bli så skönt! Har längtat enda sedan i måndags, haha xD Det känns rätt tomt på jobbet för tillfället, många som gått på semester, så endast 8-9 pers kvar, nör vi annars är runt 16   Tänkte mest bara slänga in ett snabbt inlägg för att vara lite aktiv på bloggen, då det var ett bra tag sedan jag skrev sist   Imorgon blir det Gröningen med älski, ska utföra vårat projekt ang. Allergier. (Unga Allergiker). Är lite nervös, men det kommer säkert gå bra! Sedan åker man hem till älski efter, runt 5-halv 6, och myser, sedan sover, mahah   
Ikväll blir det i alla fall lite mys, dejtar duschen, bort om maxi för att köpa mina ostisbågar   och sedan packa lite inför imorgon. Låter mys ha? Heheh   
Aja, vi hörs när vi hörs.

Pussisar!


 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards