takethisandthat

Alla inlägg under december 2015

Av takethisandthat - 16 december 2015 13:12

Hej alla goa, glada! 


Det var några veckor sedan nu, och ja, en del har hänt :) Kan väl bara berätta lite kort om varje grej eftersom jag inte orkar skriva flera miljoner sidor idag! 

Så det första som jag kan ta upp är väl att jag hittills blivit godkänd på allt i skolan. Får se om jag blir godkänd på inlämningsuppgiften som jag lämnade in senast, blir jag inte det, så är det ingen fara, kompletterar bara det som läraren vill att jag ska komplettera och sedan skickar jag in den igen! :) Det är värre med saltentor eftersom man får göra om hela tentan. Inget vidare kan jag ärligt talat säga.. 


Menmen, sedan har man även varit på den nyöppnade Jysk vid Väla. De hade en fett stor rea för några veckor veckor sedan, och då passade jag och min kille på att köpa en hel del till vår nya lägenhet. Sparade flera tusen, worth! ;) 

Dock fick hans mamma komma och hämta grejerna och köra dem till vår lägenhet, eftersom det var omöjligt att få med allt på bussen. Var riktigt snällt av henne då vi annars hade fått försöka trycka in allt på bussen, och det hade varit dels pinsamt men även väääldigt svårt att lyckas med, ahahah :D Så dagen blev lyckad och vi blev väldigt nöjda med våra inköp :) Kan säga att det var bland annat en sååååå fin spegel i silver, som vi ska ha i hallen i vår nya lägenhet, som vi köpte när vi var på Jysk. Resten får ni se när vi väl har flyttat då en hel del bilder kommer läggas upp på bloggen ^_^


Vad har annars hänt då? Har beställt en del kläder från Bubbleroom, bilder kommer längre ner, plus en del från Indiska, Cellbes, Phillips osv. Även det till vår nya lägenhet! Fast räkna då inte med mina kläder, de är till mig, inte till vår lägenhet, haha! :D Vi passade på när det var rea lite här och var och sparade även här en hel del :) 

Julklappar är likaså något som jag och min kille köpt och slagit in. Älskar verkligen att slå in julklappar :DDDD Det och att slänga upp julsaker är något av det roligaste med vintern/julen enligt mig, huehue :'D

Så det kan jag checka av från listan! 


Färgade även utväxten i måndags. Måste ju vara fin till julafton ;) Så nu är man näääästan platina blond, JOKE! Vill bli mer blond, men det får vänta tills typ... februari/mars, eftersom jag då vet hur mycket pengar jag har att röra mig med, just nu är det bara kaos xD Bild kommer längre ner i inlägget! ^_* 

Och sedan får jag ju inte glömma att berätta att jag nu har tagit mig till Silver 1! (Leauge of Legends) Är supernöjd, men satsar självklart högre, fast i provisional kan man enbart komma till max guld 5 de första 10 gamesen. Sedan kan man börja klättra :) Så när jag får tid över ska jag och Krille spela lite fler ranked och försöka ta oss till guld :P Blir en utmaning! Även en del skins ska köpas de närmsta dagarna då de har limited edition på vissa skins ;) Ni som inte spelar LoL kan bortse från det jag precis skrivit om, för ni fattar säkert nada, hahah :D Börja spela LoL vetja? Vi kan spela tillsammans, hihi :DDDD


Och avslutningvis vill jag bara att min familj och mina närmsta vänner ska veta hur mycket det betyder att de finns i mitt liv. Utan dem är jag ingenting <3

 Massa kramar och possar! Hörs när vi hörs! :* 

                   



Bubbleroom

                    



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards