takethisandthat

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av takethisandthat - 24 maj 2012 20:39

  




Heej! :D
Dagen idag har varit mega underbar. Började med en naturkunskapslektion. Efter en massa snack om "Det kvinnliga och manliga idealet" så fick vi reda på våra resultat från proven vi gjorde igår. Fick ett C! Mega överlycklig! Ville egentligen ha ett B, menmen.. Ett C är också bra :)
Sedan var det då en seeeeg svenska lektion. Var så enormt varmt i klassrummet så höll nästan på att dö av värmeslag! xD
Lunch, efter en låååång 1,5 timmes helveteslektion. Sedan drog man hem, bytte kläder, packade ner nödvändiga saker i väskan, mötte bror sedan var det stranden nästa!
Det sjuka var att i nästan två timmar, satt jag och min bror och väntade på Emzaan o.O Även min pojkvän joinade oss, fast det var typ en timme tidigare än Emzaan ;D
Hade en så sjukt underbart mysig och skojj kväll! Och som ni ser på bilderna, längre ner, så blev jag rätt röd ;$ Intebraaa... 
Ungefär en timme innan vi skulle dra från strandens så hade min pojkvän dragit ner mig i sanden -.-' Så där låg jag, halvt överöst av sand, lutad mot min pojkvän. Först var jag inte alls särskilt flummig men så sa min bror  något citat från "Simpsons the movie" eller vad den nu heter, och såklart började jag skratta. Sedan var det ett gäng yngre killar som spelade handboll eller något, och en av killarna slår i foten i något hårt som låg i sanden, och skriker till. Då började jag skratta ännu mer! Men händelsen som tar priset är nog när jag och min pojkvän fortfarande satt kvar i sanden tillsammans, så kör det förbi två gubbar i någon sorts elbil, och den ena kollar först in mig, min pojkvän och min bror, sedan säger han "Ni borde nog smörja in hennes fötter också pojkar!". Först så kollar jag på min bror och Krille, skrattar till och säger "H..hände verkligen precis det där?" Sedan börjar jag asgarva! Fyfan vilken jävla rolig gubbe, helt seriöst! Och mina fötter av alla ställen! XD Helsjukt.. Tror nog att jag skrattade i flera minuter åt bara detta. Vilka människor det finns alltså. Oupptäckta komiker, några av dem, dessutom ;) 
Vid 6-tiden gick vi mot knutpunkten. Brorsan drog till något musikmöte en bit innan knutan, sedan väntade jag på tåget med älskling innan jag sa hejdå till Emzaan, samt Evin som hade kommit för att va med Emelie, innan man drog hemåt :) 
Blev en lyckad dag, fast att det svider som fan på de ställen jag brände mig :((


Imorgon är det freeedaaag! Räknar man bort alla helger och de dagar som vi är lediga,  så är det bara 9 dagar kvar tills vi slutar!!! LÄNGTAR SOM FAN!!!!! :D :D :D
Nu är snart skolfan slut, och nästa termin börjar man 2.an Ska bli rätt nice faktiskt :) 
Dock väldigt nervös. 2:an blir ju tuffare än 1:an såklart.. menmen, positive thinking!  

Resten av helgen får vi i alla fall se vad den bjuder på.
Nu tänkte jag faktiskt snart gå och lägga mig. Är rätt trött...
Hoppas alla haft en lika underbar dag i solens underbara sken som jag haft!
Massa kramar!




Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards