takethisandthat

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av takethisandthat - 6 maj 2012 19:03



Hejsan alla latiisaaar!

Själv känner jag mig rätt lat idag i alla fall. Fast nää.. Har suttit 2,5 timmar med Naturkunskapen och svarat på 26 frågor. Visst, de flesta tycker kanske att 26 frågor inte är särskilt mycket, men trust me, det är sjuuukt jobbiga frågor..
För övrigt så latade man bara sig efter det. Käkade pizzaaa, satt vid datorn, sedan blev det balkongen i solskenet. Riktigt skön känsla! Har saknat solen :)
Fast det dära godissuget, det lämnar inte min kropp... Är sockersugen heeeeela tiden.. :/
I vilket fall, ska bli skit väder imorgon. Blåsigt och kallt. Tänker fan inte vara med på idrotten dåe..  Helsjukt jue.. -.-'
Nu tänkte jag i alla fall käka lite och spela med broor :] det behövs!
Och jag måste bara få säga att min älskling till pojkvän är underbar! Hihi :DD loveiiuuu <3
Pussshej!   







Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards