takethisandthat

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Before you can love someone for real, you have to love yourself.

Av takethisandthat - 17 juni 2012 10:16






 



Hej alla gladisar! 


Igår var mitt humör inte det bästa. Kunde inte bli glad, vad jag än gjorde. Men till sist, sent på kvällen, så lyckades min pojkvän få mig på ett gladare humör, så somnade med ett leende  [: haha.
Idag bjuder dagen inte på något vidare fint väder, ser det ut som i alla fall, så blir att stanna hemma och roa sig på bästa sätt som är möjligt, istället för att steka lite på stranden, vilket jag hade hoppats på ;) 
Ska även handla hem lite mat tills dessa 14 dagarna jag ska sommarjobba. Det är ju tyvärr så att man måste ha med sig egen lunch, så idag blir det till att planera en bra "lunch-lista" så man vet vad man ska ha med sig varenda dag, och inte glömmer det eftersom man ska gå upp klockan 7 varje dag :( Menmen, jag ska inte till skolan i alla fall, alltid något! Ska äntligen få lite mer erfarenhet på ett intressant och lärorikt ställe :) 
Så idag blir en rätt lame dag, om jag ska vara ärlig xD
Sedan börjar man då sommarjobba imorgon. Men kommer bara jobba 4 dagar denna veckan, eftersom det är midsommar på fredag och då har jag för mig att man inte jobbar ;D
Och då drar man eventuellt hem till min fina älskling, är där några timmar, för att sedan åka hem och förhoppningsvis kunna dra till stranden på lördagen/söndagen.  
Och juste, på tisdag ska man hem till en klasskompis som har födelsedagsfest. Tur är att man slutar 16.00, så man hyfsat snabbt hinner dra hem, fixa till sig, för att sedan ta bussen till Ättekulla. Hoppas bara att  någon kan komma och möta upp mig vid busshållsplatsen, eftersom jag suuuger på att hitta i Ättekulla. Har varit där typ 5 gånger som max, men hittar inte alls bra där. Och mitt lokalsinne, hm... Inte det bästa det heller ;) xD
Så klockan 19.00  smäller det! Ska bli mega mys och kul :D Ser riktigt fram emot det :) 
Ni får ha de bra i vilket fall, tills nästa gång jag bloggar.
Massa kramar!




   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards