takethisandthat

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av takethisandthat - 23 juni 2012 18:34

Hej!

Tänkte göra ett kort inlägg idag, eftersom min huvudvärk bara blir värre och värre och torrnysningar plågar mig -.-' Så det blir att vila resten av kvällen och hoppas på att jag mår bättre till imorgon!
Igår var man ju hos älskling. Kom dit kring 12-tiden, fick då hjälpa till på en sådan "Midsommaraftonfest" som de hade ute i gt. Gissa VAD man gick göra? Stå i fiskedammen där alla småungar kom och skulle fiska. Kul? Nej, men gjorde det med ett leende på läpparna ändå, eftersom jag då mådde bättre än vad jag gör just nu ;)
Vid 3-tiden gick jag och Krille äntligen hem till honom! Ösregnet hade knappt gett efter, då det började ösregna bara någon halvtimme efter vi kommit hem. Fin midsommar, eller vad säger ni? xD
Kvällen bjöd på en massa mys med godis, zombiedödande och film. Riktigt mysiiigt! Saknar redan allting med honom :/
Sedan kan jag säga att det var sjukt underbart att lägga sig i hans säng och bara... typ... dö? hahah :D
Nä, men jag var så himla trött :$ Men försökte ändå hålla mig vaken för älsklings skull.
På morgonen blev vi väckta 07.40 pga att de skulle iväg till släkten. Snacka om att känna sig dödstrött!
Var så trött att jag knappt kunde äta något till frukost..
I vilket fall, tåget hem 08.18 och sedan buss, bara för att jag är så lat [:
Har hunnit med rätt mycket sedan jag kom hem men orkar inte nämna allting. En av grejerna var att gå ut en sväng med mamma, i ösregn! Men var ändå en rätt underbar känsla av att gå ute i regnet ;D
Nu tänkte jag i vilket fall vila mig och hoppas på att inte bli sjuk :(
Får ta det lugnt som sagt och äta mina Jappisar :D
Massvis med kramar!


  

 

 

 

Krille, iloooveumyangel <3

 

 


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards