takethisandthat

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av takethisandthat - 18 juni 2012 20:07

Hellåj!

Första dagen på mitt sommarjobb idag då ja :) Började 9 och slutar egentligen 4, men får sluta halv 4 i stället eftersom jag kortade ner min lunchrast. Lyx! Eller hur? (:
Först fick man en rundtur av min vägledare. B.la hur det såg ut, vad de gjorde där, vart brandutgångarna var osv. Sedan fick man då börja arbeta. Plocka ner böcker, torka av hyllor, sätta upp böcker.

Vid lunch så gick min förväntning om varm choklad i uppfyllelse! Jag kan dricka hur mycket jag vill, eftersom de har en sån kaffe slash varm choklad-grej! Iheartit, indeed :D
Efter en låååång dag, så slutade man äntligen! Sjukt skönt!
Så buss hem, somnade nästan på bussfan :$ sedan bara la sig på sin mysiga säng och smsade med älskliiing.
Nu tänkte jag i vilket fall fortsätta webba med min fina älskling, och njuuuta av att han är min. Pusssss min ängel :*

Hadebra!
Kraam


http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY  





 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards