takethisandthat

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

If you ain't got what you wanted, then try an other time, but this time.. Try harder!

Av takethisandthat - 23 april 2012 16:53


  



Heeej alla goa läsare!

Fick bli en bild från förra sommaren, bara för att jag saaaaknar mitt långa hår [:
I vilket fall, orkade inte blogga igår, var en alltför tråkig dag så det hade ändå inte varit något vidare att läsa även om jag hade gjort ett litet inlägg ;)
Min dag idag har varit seeeg. Kände det redan i morse när jag vaknade, hur jäkla seg min kropp var. Orkade helt seriöst inte resa mig ur sängen. Tror jag låg kvar i 20 minuter innan jag övertalade mig själv till att gå upp ;D haha.
Dagens första lektion blev i vilket fall idrott. Uppvärmning, pjätt, sedan stretchning, och någon sammarbetsövning jag inte förstod mig på. Var uppdelade i två lag, de ena laget skulle göra mål på de andra lagets planhalva och vise varsa. Men jag förstod inte ett skit när de andra började springa runt som yra höns o.O Så där stod lilla jag, i mitten av allt och alla. Kan säga som så att jag inte tyckte om känslan xD Kändes hela tiden som någon skulle tackla ner mig av misstag ;$ Och stackars Selma som då blev utsatt för detta. Såg ut som hon skulle flyga genom hela idrottshallen o.O hahah :D Är rätt glad att det inte var jag i den situationen. Hade blivit sååå förbannad x) hahah.
Sedan var det i alla fall lunch. Falukorv, mackaroner och ketchup. MUMS ! :D Åt så mycket att jag knappt orkade resa mig från stolen efteråt xD
Tio i ett hade man mattelektion. Blev godkänd med 3 poäng över godkänd gränsen på mitt funktioner-prov btw. Känner mig stooolt. Yeaaah ;)
Sedan, ovanligt nog, fick man dra hem efter det. Hade ingen mentorstid, så det kändes riktigt skönt!

Nu har man i alla fall duschat, ville känna mig lite fräschare ;D, ska snart göra något att käka.
Tycker att jag är hungrig hela tiden nu för tiden o.O Så får försöka att hålla det till frukost, lunch, kvällsmat och kanske något mellanmål efter man kommit hem från skolan också :)
Får lägga av med att käka godis och allt sånt gott. Inte bra! Man får bara fett hy, går upp i vikt och finnar! Bläääh ;D Men det är ju så goooott :((((

Imorgon blir en jobbig dag. Nationella i svenska från 08.20-10.30 Senare ska man dra ner med klassen till stadsteatern. Var något projekt som vi ska ha, så vi måste få lite info om det tydligen.
Orkar inte tänka på det, utan vill bara att det ska bli helg igen! Orkar inte skolan längre. Är så enormt skoltrött :/
Fast får försöka stå ut. Mindre än en månad kvar tills vi slutar såå.. :) typ 27 eller 28 dagar kvar. Känns riktigt niiice :D
Saknar för tillfället min älskling.. Känns så tomt utan honom.. Nu har det ju bara gått typ 4 dagar sedan jag träffade honom men ändå. Känner mig tom inombords :/ Tur att vi ses på lördaag! Kan inte vänta tills jag får krama och kyssa ihjäl honom :DDDDD LOOOOOVEUUUUUUU <3
Nä, nu har jag inte mycket mer att säga. Är bara så enormt jäkla trött, så blir till att lägga sig tidigt ikväll. Ska upp tidigare än vanligt imorgon pga det jäkla nationella provet...
Massoooor med kärlek till er som orkar läsa min blogg!
Kraaam.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards