takethisandthat

Alla inlägg den 15 april 2012

Av takethisandthat - 15 april 2012 19:19



Hejsan alla segisar!

Kan någon berätta för mig varför söndagar aaalltid känns så långa och tråkiga? Har haft exakt noll att göra idag. NOLL! Okej, jag spelade faktiskt med min bror. Och jag ändrade faktiskt min powerpoint. Och jag la mig faktiskt och sov för ett tag sedan o.O Ehem, jaa :) haha. Sov bara 7 timmar inatt. Inte braa :/ Får lägga mig tidigare ikväll.

Imorgon är det skooolaaa igen. Suger? JA! Men får tänka att för varje vecka som går så är det en vecka närmare sommarlovet! :D Men hoppas ändå att denna veckan försvinner snabbt, för ska till min äääälskling på lördagen! Längtaaaar :*
På tal om honom, alltså, han är bäst, för alla som inte visste :) Extra mycket bääst i mina ögon eftersom han alltid finns där och hjälper mig om jag behöver hjälp. Du är bara såååå bäst Krilleee :D SÅÅÅÅÅ BÄST!

För övrigt så redigerar man bilder på Picnik just nu. Och väntar på älskling som aaldrig kommer tillbaka till webben :( Tråkigt utan honom vid datorn.. Får hoppas att han kommer tillbaka snart :)

Och juste! Jag var med om något määärkligt igår.
Alla vet vad Spotify är eller hur? För er som inte vet, det är ett program där man kan lyssna på obegränsad musik ;D Alltså ja, om man är skicklig och laddar ner rätt Spotify och inte den som man måste betala direkt för att kunna använda tjänsten ;)
I vilket fall som helst, har haft Spotify i snart 8 månader nu. Inga problem alls med att lyssna helt gratis på all musik. Men så igår så loggar jag in och så står det "Tyvärr, du har 0 minuter kvar av dina 10 timmar" och jag bara tänkte "Say whaaaat?" och började små skratta. Skulle jag bara ha lyssnat på låtar i 10 timmar när jag har haft Spotify i snart 8 månader? Hahah nejnej, skulle inte tro det ;)
Så blev sjukt irriterad för jag älskar att lyssna på Spotify. Så loggar jag in i dag för att att checka. Och då var allt som vanligt igen ?
Månadens mest märkliga händelse, jag lovar :D haha.

Bloggar mer när jag har mer att skriva helt enkelt.
Massa kramisar!

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards