takethisandthat

Alla inlägg den 25 april 2012

Av takethisandthat - 25 april 2012 14:53

  


Heeejsan alla sjuka jävlar!
Ja, alltså själv är jag ju liite sjuk i huvudet idag. Min näsa tar död på mig... Blöder heeela tiden.. Är riktigtriktigriktigt meeeega trött på det nu :(( Har fått springa ut från flera lektioner idag, känns inte bra. Hahah ;D Menmen, jag får väl stå ut. Det lägger sig väl snart, förhoppningsvis.
För övrigt har lektionerna idag varit sjuuukt dryga.. Vill bara hem just nu. Tur att man har mitt hjärta som alltid får mig glad (: Du är bäääst gumman!! <3

Har man otur slutar man klockan 5 idag. Har man tur så blire klockan 4. Vilket som kvittar, för vill heeeeem.. :)
Bara lägga mig i sängen och somna ;$

Imorgon är det nationella, svenska, i TRE timmar! Är inte särskilt taggad inför det.. Fast samtidigt så vill jag bara ha gjort det, så man slipper gå och vara orolig, ni vet ;D
Sen efter nationella är det då lunch, sedan en lektion och hem. Så slutar tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort. Skööönt! :D
Sen är det då en vanlig tråkig fredag, som typ aldrig kommer ta slut.. Och sen är det LÖRDAG!! :D
Längtaar ;D

Jamen, nu har jag inte särskilt mycket mer att säga. Ska fortsätta med denna dryga rapporten i Internationella Relationer.
Hoppas att ingen har en lika tråkig och dryg dag som jag har haft hittills idag :)
Kraaam.

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards