takethisandthat

Alla inlägg den 3 april 2012

Av takethisandthat - 3 april 2012 23:32

Helluu!

Får bli ett kort inlägg innan jag lägger mig under mitt mysiga täcke.
Kom hem för ungefär en timme sedan, är rätt trött i kroppen.. haha [:
Min nya frisyr.. blev misslyckad >:( Fast får bara vänja mig vid den och försöka se det från den ljusa sidan ;)
Något som absolut inte blev misslyckat var den mysiga dagen med min älskling!
Att äta på restaurang med honom som sällskap.. Jag trodde att jag var i himlen!
Maten var sjuuukt god. Fast blev så mätt ett tag att jag knappt kunde äta.. Så mådde liiite smått illa, men det gick över ganska snabbt ;D Först var det såklart förrätt, någon sorts knaprig fisk, räkor och något mer som jag glömt, haha ;D Huvudrätten bestod av kött, tomat, potatis, rödvinssås (tror jag XD) och desserten chokladbakelse, vispgrädde + något konstigt sött men ändå gott ovanpå grädden. Man kan nog inte förstå så mättande detta var men jag är bevis på att man blir mätt! ;)
Innan vi skulle gå tog älskling några bilder på mig och honom. Och jaaa.. vad kan man säga.. Han är inte världsbäst på att fotografera, eller så är det min mobil som är svår att hantera när det kommer till att fotografera, jag vet inte vilket av det som stämmer ;) Men här kommer i alla fall några underbart gulliga bilder! Hihi :D
16/10-11 - En datum som totalt förändrade mitt liv. Duärminängelkrille. Iloooveuuu <3

Pusssss godnatt alla söta!



  

                

Av takethisandthat - 3 april 2012 12:59

  



 

Tjeeeeena! :D


Idag känns det som dagen är full med saker jag ska göra. Fast har gjort det mesta hittills ;)
Så nu återstår att om en timme ungefär dra ner till stan, möta upp min älskling och sen klippa mig. Funderar på en snelugg av något slag. Hoppas det blir lika snyggt som jag förväntar mig, haha ;)
Senare ikväll ska man äta på restaurang med älskling. Ska bli mysigt och... speciellt :)
Eftersom vi snart har ett halvår, om typ mindre än två veckor, så är det därför det kommer kännas lite extra speciellt [: Jag bara älskar dig så mycket Krille. Det finns ingen bättre än dig :*


För övrigt så är jag rätt nervös inför nationella proven som kör igång bara någon vecka efter man börjat. Typ vecka 16... Ska stå, helt själv, framför halvklass och redovisa om något inom ämnet "Relationer" i FYRA JÄKLA MINUTER! Vafan, liksom? Jag kommer döööö :((( Hatar att redovisa själv. Känns som mitt hjärta ska hoppa ut, min puls ska ta död på mig och att jag ska svimma.. Den känslan är inget vidare kan jag lova.
I vilket fall, får sätta mig och börja skriva, helst imorgon, och träna in det i huvudet, för man ska kunna det med bara några få stödord. KILL ME! 
Okej, jag klarar detta. Jag kommer inte dö. Jag kommer kunna stå där, framför alla som har blickarna riktade mot mig, utan att få svimsymptom, illamående känslan osv. Jag klarar det!
Yeah.. right..
Jag klarar ju inte ens av att stå inför bara några stycken jag känner hyfsat bra och redovisa.. Då klarar jag ju säkert 10 stycken mer! Jaa, visst.


Nä, men nu ska jag inte gnälla mer :D Jag ska tänka positivt. Japp!
Tråkigt bara att vädret här är .. mulet och fult.. Tråkigt! XD

Mina nya favoritlåt just nu är Beautiful Disaster - Kelly Clarkson. Tänkte bara säga det så kanske någon stackare som inte hört den kan lyssna på den. SJUKTLIGT BEROENDEFRAMKALLANDE! Svääär :>
Ni får ha det så bra.
Hörs.
Pusssss


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards