takethisandthat

Alla inlägg den 14 april 2012

Av takethisandthat - 14 april 2012 21:04

      



 Hellåj!


Får bli kort inlägg idag, orkar inte skriva särskilt mycket.
Idag gick man upp ganska tidigt, käka frukost, fixa till sig sedan drog man ner till stan för att möta upp älskling! :)
Fick bli en snabbis in om Gina Tricot innan vi satte oss på bibblan. Köpte ett par vita shorts till sommaren. Egentligen ville jag har ett par rosa men, tro det eller ej, jag testade ett par i st 36, exakt samma storlek som de vita, men de rosa var för stora!?!? Jag började skratta som fan först, för de vita satt ungefär perfekt medan de rosa satt... konstigt och var för stora xD Så älskling fick som han ville.. Jag köpte de vita iställer för de rosa -.-' ;)
Bild kommer längre ner, och ja, jag vet, inte världens bästa bild men ^^
Sedan satt man då och hade det meeeeega mysigt på bibblan i två timmar innan han skulle åka med halv två tåget hem. Så nu ses vi inte på en vecka :( INTE KUL! Men får sluta tänka på tiden särskilt mycket så går det nog snabbare (: I looove uuu krille :**


Nu tänkte jag i alla fall säga hejdå till min älskling på msn, gå in och duscha och sedan sätta på DVDn och se på Titanic! Kommer böla ihjäl mig :(( Tur att man har sitt choklad [: hihi.
Så ni får ha de så bra, en myyysiiig lördagskväll med andra ord, så bloggar jag på måndag, eftersom det är en speciell dag då :D
Haha.


MAAAAAAASSAAAA KRAMAAAAAAR!













  


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards