takethisandthat

Alla inlägg den 30 april 2012

Av takethisandthat - 30 april 2012 12:06

  






Hajj!


Soligt, relativt varmt, och i princip inga moln på himlen! Kan det bli bättre? Underbara måndag säger jag bara! :))
Ska snart dra ner till stan och träffa Emzaaan, ha den där fotodagen, remember? [:
Sedan drar man hem till henne för att käka grillat. Ska bli mega mysigt! :D
Fast kommer vara helt slut när jag kommer hem.. Tur att man är ledig imorgon också :)


Vet ni förresten vad som låg utanför vår ytterdörr i morse? Ett jäääättegulligt kort från min pojkvän! Stod "My love will never fade out for you. I love you Elin Olsson!". Såååå gulligt. Fick ett brett leende på läpparna när mamma kom med det till mig. Fast jag visste direkt att det var från honom. Det borde man kunna lista ut när ens mamma säger "Alltså, du har världens gulligaste pojkvän! Han är ju bara för bra för att vara sann! Du ska vara så glad att du har honom", haha :D
I vilket fall, Krille, tack så jätte mycket! Det fick mig så sjukt glad att jag bara ville springa flera varv runt huset och skrika ut att jag älskar dig!! Hahah (a) Jag vet, jag är sjuk i huvudet xD
Men krille, läser du detta så.. Jag älskar dig mer än allting i hela världen! Kommer aldrig släppa taget om dig!


Nä, nu ska jag dra bort till Maxi och köpa en grej, sedan drar man ner mot stan ;)
Och juste! Dagens outfit ser ni på bilderna :)
Vet att Emzaan kommer ta faantaaastiska bilder idag! :D
Massa kramar!

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards