takethisandthat

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

If I could, I would give you the moon, tonight.

Av takethisandthat - 8 april 2012 12:59

Hellåj!


Igår hade jag tänkt mig att göra ett inlägg men var så otroligt trött efter en mysig dag hos mormor så.. :)
Jaa, igår åkte man då till mormor vid 2-tiden och var där enda till lite över 9.
När vi kom dit så blev det först lite fika med kakor och juice, senare, efter en himla massa prat, så åt vi riktig mat. Måste bara säga att min mormors janssons frestelse är såååå gooood! :D Kan äta hur mycket som helst av den.
Men förutom det så var det prinskorv, köttbullar, sill, senap, bröd, smör, ost, och en massa annat. Världens godaste mat [: Så mycket bättre än maten man får i skolan ;) hehe.
Efter maten så fick man se några bilder från när jag och min käre bror var små. Shiiit säger jag bara. Vi kan inte ha varit enkla att hantera som små XD Fick reda på att någon gång när jag, min bror och mamma varit på Engelbrektsboden så var jag och min bror så pass trötta att vi hade sprungit bort till ett klädställ, gömt oss där under och börjat snurra på det. Mamma blev inte särskilt glad, men vi kunde inte sluta skratta xD Så jäkla pinsam man var när man var liten och uttråkad alltså ;D
När vi sedan var på väg hem somnade jag i bilen. Drömde om min älskling ;$
Och på tal om honom.. I torsdags var jag hemma hos honom och hade världens mest mysiga dag!
Typ två timmar innan jag skulle åka hem satte vi oss i solen på deras altan. Måste säga att den känslan glömmer jag aldrig! Så underbart var det! :)
Men kommer inte träffa honom på 13 dagar nu.. För mycket plugg osv. Känns inte speciellt uppiggande men..
Får tänka positivt och se till att göra mycket varje dag så hinner jag inte sakna ihjäl mig efter honom så mycket som jag faktiskt gör! [: Jag älskar dig krille. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig <3


I alla fall, här kommer några fina/konstiga/weird bilder från igår :D
Pussssss



  













  



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards