takethisandthat

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av takethisandthat - 28 februari 2012 11:55

  


Shuuu! :D


Har precis ätit lunch med girlzzen så sitter just nu på biblioteket och chillar. Ska snart ha Internationella Relationer.. Känner mig inte precis taggad inför det. Menmen.. You gotta do what you gotta do, riight ? ;D
Idag fick man reda på var man ligger på ett ungefär i engelska. Direkt när min engelsklärare sa mitt namn tänkte jag "Shit.. Kan nog bli ett E eller D.. Men absolut inget C.." men när man gick tillbaka till sin plats.. Alltså jag fick ett C och kunde mycket väl uppnå ett B bara jag kämpade lite extra! Snacka om att jag var mållös och glad! 
Kunde först inte tro att det var sant. Men det är det [: woohoo! Elin is back on track, oh yeah ;)


För övrigt har denna dagen varit helt okej. Känner bara en eeeenooorm saknad efter min älskling :( Har inte träffat honom på snart en vecka! Så får det bara inte vara, hehe [: Så får träffa honom på.. typ.. fredag eller något (A)
Hihi, poss på dig min ängel   



Det som stör mig riktigt mycket just nu är mina egna tankar. Jag drömmer så konstiga drömmar. Drömde igår natt att jag föll från ett höghus och överlevde o.O
Och inatt drömde jag att jag, min bror, mamma, pojkvän och en vän till mamma byggde om ett hus och sen kom helt plötsligt tre småbarn in i drömmen.. Slutsats: Mina drömmar är märkliga och scary shit! Haha ;D 


Börjar snart så hinner inte direkt skriva mer nu. Men maaaassor med kramar! 
Pusshaai  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards