takethisandthat

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av takethisandthat - 18 februari 2012 19:09


 

Hej!

Ja, som ni kanske märker har jag nu startat egen blogg. Kände att jag fick mer ut av att blogga själv eftersom Mathilda tröttnade på att blogga så :)
Så.. nu får man väl lägga in lite bilder som fyller ut bloggen nu när den är ny, haha.
Vad har hänt på senaste tiden då? Varit sjuk, rikigt megasjuk, sedan i onsdags. Inte precis kul.. Feber, sjuuukt förkyld och ont i halsen.. -.-' Men nu är man bättre :D
Imorgon ska man vara hemma och vila. Finns inte mycket annat att göra nu när man fortfarande inte är helt frisk.
Sen bär det av till älskling på måndag och ha speldag med bror och några till! Woooh :D
Sen tisdag blire stan med mamsen (:
Onsdag träffa älskling :*
Torsdag filmkväll [: iiih :D
och de övriga dagarna vet jag faktiskt inte. Vet bara att jag måste plugga någon av dagarna :/ Känns inte kul men måste göras.

Outfromnowhere, måste bara säga att jag älskar min mamma! Hon är fan den underbaraste person jag känner! :) <3 Pooosss mamsen.
Nä, nu har jag inte mycket mer att säga bara att jag hoppas att några små intelligenta personer läser mina inlägg [:
Mååååånga kramar!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards