takethisandthat

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av takethisandthat - 20 februari 2012 20:54

 



Hej!


Idag har dagen varit helt underbar!
Vaknade vid 9 (vet, rätt tidigt :$), sen käkade man frukost, fixade till sig och laddade ner låtar till bror som skulle sticka och spela en stund med sitt band.
Sen vid 12.40 tog man bussen ner till knutpunkten och träffade älskling och  bror där, och tog tillsammans tåget hem till älskling (:
Efter att ha ätit toastade mackor så spelade man lite innan Jipparn, Jesper och Jessica kom :)
Hade planerat att klassa ut Jesper på MW3, men gick inte så bra :( heh xD
Medan de andra spelade satt man och mös med älskling {: Shit vad jag saknat det alltså! Och ja, hade det mysigt till klockan fem, då drog jag hem, är fortfarande inte så pass frisk så jag orkat vara där i typ 7 timmar..
I alla fall, världens bästa dag på riktigt länge! Behövdes verkligen eftersom det hänt en rätt tråkig grej i mitt liv just nu. Så en massa positivt, det behövs! :)


Nu till något helt annat. Har en grej jag gått och tänkt på riktigt länge som jag bara måste skriva om. Heh :P
Ni som nu läser, om ni träffar en ny person, känner ni av personens energi och utstrålning? Eller ser ni inte igenom deras "pokerface" om de visar sig vara falska?
Jag har gått och tänkt på detta väldigt mycket, och kommit fram till att jag kan läsa av en person redan första gången vi träffas. Om personen är äkta eller falsk, trevlig eller bara ute efter att jävlas med andra, skitsnackare eller godhjärtad. Anledningen till att jag kom och tänka på detta är för att jag varit med om så mycket. Precis som säkert många andra också har. Alla har ju sina egna erfarenheter :) Men, jag har blivit utsatt för så många falska, elaka människor. Och det är först nu som jag inser varför. Förr förstod jag inte. Jag förstod inte varför så elaka personer skulle existera i mitt liv när de ändå bara sårade mig?
Men nu har jag som sagt kommit fram till varför. Jag tror att allt i livet har en mening. Att allt händer av en anledning. Och livet har nog utmanat mig. För att göra mig starkare. Vilket jag har blivit.
Jag är inte den där lilla svaga flickan innerst inne längre. Jag har en krigare i mig nu ;) hehe.
Tar ingen skit.
Och nu har jag bestämt mig för att nollställa allt och börja om på ny kula. Jag är trött på att alltid ta en massa onödig skit slängd i ansiktet på mig.. Även fast att det inte knäcker mig så tar jag illa vid mig.
Folk kanske inte tror det eftersom jag ser stark ut till det yttre och därför tror de att de kan lämna all skit till mig.
Men även jag har min botten. Och den är nåd nu. Så dags att ta nya tag, börja om på nytt och ge allt jag har! :)


Hoppas jag inte tröttade ut er med mina tankar ;) hehe.
Många kramar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards