takethisandthat

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av takethisandthat - 27 februari 2012 09:29

 




Hej!


Nu har skolan börjat igen. Känns.. jobbigt. Är fortfarande inte helt frisk, så har fått börja med en medicin som tar bort den mesta nästäppan. Och ja, det är drygt att vara sjuk heeela jävla lovet..
Menmen, man får kämpa på och tänka positivt. :)


Just nu har man naturkunskap. Har fått en ny uppgift. Skriva om något ämne och sedan redovisa. Jag valde "Panikångest, är det vår nya folksjukdom?". Verkade faktiskt rätt intressant så nu ska man bara göra ett bra arbete också ;)
För övrigt är jag bara sååå trött. På allting egentligen. Känner att jag inte har någon ork kvar i kroppen längre. Orkar varken skolan, plugget eller alla mina tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Det är för mycket..
Hade behövt ta ledigt från allt i minst en månad för att hämta nya krafter.. Men istället får man tvinga sig själv upp på morgnarna och tänka att snart är denna terminen slut. Men vissa dagar, lita på mig, är det riktigt tufft att orka.
Hade jag inte haft min familj där hemma, min pojkväns stöd och girlzzen i skolan så hade jag bara gett upp.. Helt seriöst alltså :/


Aja, nu till något mer positivt.
Min födelsedag är ju snart. Om typ.. tre dagar [: Längtar!
Och även på torsdag kommer min älskade mormor :)Tur att man har familjen. Och även också min pojkvän. Älskar dig Kristian, min äängel :*


Finns väl inte särskilt mycket mer att skriva. Men slänger in en låt idag, bara för att den är såå bra! (a)
Kraaamis


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards