takethisandthat

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av takethisandthat - 19 februari 2012 13:47



Hej!


Visste du att man mår bäst av att följa sitt hjärta? Att göra det man själv tycker känns bra? Jag lärde mig det igår. Efter en viss händelse, som fick mig att tänka till riktigt mycket (trust me), så insåg jag att jag nog måste bli lite mer egoistisk och tänka på mig själv. Sätta mig själv före andra lite mer. Det är, och kommer egentligen alltid vara, så att jag sätter andra före mig själv. Jag vill att andra ska må bra, även om det är så att jag mår skit så fortsätter jag ändå att bry mig.

Jag tar ett bra exempel. Familjen. Man vill alltid att sin familj ska må bra. Till och med bättre än sig själv. Men ibland slutar jag tänka på vad som är bra för mig. Inte bara när det kommer till min familj utan även vänner eller min pojkvän. Men när de mår bra, så mår jag automatiskt själv också bra. Psykiskt i alla fall.


Nog om det.
Idag vaknade man vid elva. Känner mig bara bättre och bättre för varje dag som går. Förkylningen har haft sin höjdpunkt, så nu ska jag fantomej bli av med detta skitet och förhoppningsvis kunna hänga med killarna och lira lite imorgon, hehe ;)

För övrigt så kom jag på ett bra citat igår. Vet inte om det redan finns, alltså att någon annan smart jävel kommit på det före mig ;(, men här är det i alla fall --->  Old friends are like a pare of old jeans. Once they change to the bad, you just want to throw them away and get yourself out there and buy some new.
Bra/dålig? That's the Big question :D Haha, nä, men tyck vad ni vill, jag tyckte i alla fall att den hade ett bra budskap ^^
Nu ska jag i alla fall ta det lugnt och njuta av att jag fortfarande lever xD haha.
Och juste! Ni som har följt min och Mathildas blogg, jag tänker inte lägga in Dagens låt så ofta längre.
Bara om det VERKLIGEN är låtar som ni bara MÅSTE höra. Och här kommer en sådan låt. Konstigt nog var det min bror som tipsade mig om den, och jag förälskade mig direkt i den ;$ Och hans låttips brukar inte vara något för mig ;) No offense broor xD  
Det sista ordet får bli att jag saknar min älskling. Kan inte smsa på två veckor! :( Blääh. Aja, älskar dig Kristian :)Kraam




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards