takethisandthat

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av takethisandthat - 23 mars 2012 21:11

  



Hej!


Fick bli ett kort inlägg nu ikväll också. Bara för att jag inte har något liv o.O Känns det som ibland i alla fall ;)
Dagen idag var helt okej. Matteprovet blev nog godkänt, fikastunden (om man nu kan kalla det "fika" på Pistachia XD ) med emzaaan var mysig :D Träffade även på min bror, pojkvän och Julia på stan. Trevligtrevligt ;)
När man sen kom hem gick man med mamma till Jysk och sedan Maxi. Fick sån Pringles-chips till.. jaa, nu ikväll xD haha.
Träffade även brorsans tjej för första gången idag. Trevlig prick det dära ;) hehe.


För övrigt sitter jag nu i min säng, lyssnar på In Too Deep, och tänker. Vad jag tänker på.. alltså, ja, det är rätt komplicerat. Kan säga som så att jag hade en sjukt bra killkompis, Roger, som dog för snart 4 månader sedan. Han blev påkörd av en lastbil.. Så jag saknar honom enormt mycket. Han fanns alltid där och stöttade mig. Och nu när han är borta.. Alltså det känns så tomt.. Svårt att förklara men känns som han lämnade ett stort tomt hål i mig som ibland uppstår, som ikväll när jag sitter och tänker och lyssnar på musik som berör mig..
Rätt jobbigt, för jag vet ju att han aldrig kommer tillbaka, hur mycket jag än vill det och ber om det.
Menmen, ska inte deppa ner mig i detta nu :)
Imorgon träffar man min glädje i livet. Min älskling, mitt aaallt (: hihi. Ska ta en mysig fika någonstans jag inte vet xD Så får gå upp hyfsat tidigt imorgon. Men det gör inget, för gör ALLT för honom :)
Älskar dig Krille. Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan dig :*


Nä, nu känner jag inte för att skriva något mer. För jag vet att det kommer bara vara en massa depp snack om Roger. haha .. :/
Och sånt vill man inte läsa på en blogg som man hoppas på ska vara lite positiv, riiight ? :P
I vilket fall som helst, ska snart se Spartacus, men brooor. Och även också käka mina chips! :D
Hoppas alla har en mysig fredagkväll.
Puss&kraam.

Av takethisandthat - 23 mars 2012 10:11




  


Heeej bloggis! ;D


Sitter just nu och käkar lite frukost, hade ingen franska nu på morgonen så fick sovmorgon. Jäkla skönt! :)
Men snart ska man diska, fixa till sig, sen sticka till skolan och girlzzen och käka lunch. Puss på er!
Efter skolan blire ner till stan med emzaan och fika. Myyysigt! :)
Sen sticker man hem efter några timmar, drar med mamsen till Maxi och handlar och köper något gott till ikväll :D wiiie! Jag vet, jag är en stor fet gottegris [:


Visste ni att jag har ett nytt favoritband? Eller de är ett rock/ballad-band. De heter Ashes Remain. Och jag bara ääälskar dem!
Lyssnar på i princip ALLA deras låtar om och om och om och om igen! hahah DX

En av mina favoritlåtar med bandet är Without you och In Too Deep, fast såklart är deras andra låtar också meega mysiga att lyssna på! :) Men det är något speciellt som får mig att drass till dessa två låtar..


I alla fall, nu hinner jag nog inte skriva så mycket mer. Ska ju hinna med hundra miljoner saker o.O Haha nej, men rätt mycket faktiskt, så har ni tid så kan ni läsa mitt senare inlägg som jag kommer göra ikväll. (Förhoppningsvis i alla fall XD)
Och glöm nu inte att lyssna på detta underbara rock/ballad-band! Ni kommer förälska er i dem! Eller... kanske inte? Vad vet jag ? ;D Men jag föll för dem i alla fall [:


Som ett sista tillägg så måste jag bara säga.. Krille, du är underbarast! Jag älskar dig! :*


Måånga kramar!


Ashes Remain – In Too Deep 
Ashes Remain – Without You


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards