takethisandthat

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av takethisandthat - 11 mars 2012 20:07

 



Hej!


Har inte bloggat på två dagar. Tanken har väl helt enkelt inte passerat i mitt huvud :)
Sedan i fredags har väl inte särskilt mycket hänt. Igår var det filmkväll hos Krille. Mysigt ^^
Idag har dagen varit mysigare än igår faktiskt :) har varit med mamma heeela dagen, längesedan jag umgicks med henne en hel dag [: Men jag tror att desto äldre du blir desto mer inser du hur mycket du faktiskt behöver din mamma. Jag menar, utan min mamma skulle jag vara helt lost o.O Looove yah mum :*


Imorgon blire skola igen.. Orkar egentligen inte men.. Börjar halv nio med naturkunskap, sen simning på idrotten, lunch, matte och sen slut! Men kan ärligt säga att jag INTE ser fram emot denna veckan.. Vill bara ha påsklov nu.. :/
Men tre veckor till sen är det lov!
Jahapp, uppdaterar när jag har mer att säga ;)
kraamiis

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards