takethisandthat

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av takethisandthat - 9 mars 2012 12:12



Hejhej!


Idag mår man mycket bättre. Har inte alls lika ont i magen och mår inte illa längre. Känns braa [:
Dagens händelser hittills har varit ett franska prov som var relativt jobbigt. Skulle svara på frågor på franska och samtidigt göra så det såg ut att vara som ett brev. Och ja, det gick hyfsat bra. Men nästa vecka kommer bli jobbig! Har två prov på tisdag, matte&samhäll, sen ett svenska prov på onsdag. Känner mig stressad.. ;/


Just nu har man historia. Går igenom lite om Franska Revolutionen. Lyssnar halvt, är mest inne i musiken jag lyssnar på, haha ^^ Emelie bloggar precis som jag och Selma är också inne i sin musik Dx hahaha.
Efter denna lektionen är det bara en tråååkig mattelektion sen slutar man!  S K Ö N T ! :DDD
Senare idag blir det pluggpluggplugg... Ser inte fram emot det.
Och imorgon blir det fika med familjen på förmiddagen sen hem till älskliiing :D Can't wait [: hihi.


Visste du att mitt nya favoritord som är sjuuuuukt gulligt är Tutsi? Alltså jag är helt förälskad i det ordet ;$
Vet, jag är barnslig, men det får man vara ibland ^^
Ja men, här kommer en låt man bara måååste lyssna på! :)
Kraaam



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards