takethisandthat

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

You run from me.. With all of my heart.. Cause you know.. That you might fall in to deep..

Av takethisandthat - 23 mars 2012 10:11




  


Heeej bloggis! ;D


Sitter just nu och käkar lite frukost, hade ingen franska nu på morgonen så fick sovmorgon. Jäkla skönt! :)
Men snart ska man diska, fixa till sig, sen sticka till skolan och girlzzen och käka lunch. Puss på er!
Efter skolan blire ner till stan med emzaan och fika. Myyysigt! :)
Sen sticker man hem efter några timmar, drar med mamsen till Maxi och handlar och köper något gott till ikväll :D wiiie! Jag vet, jag är en stor fet gottegris [:


Visste ni att jag har ett nytt favoritband? Eller de är ett rock/ballad-band. De heter Ashes Remain. Och jag bara ääälskar dem!
Lyssnar på i princip ALLA deras låtar om och om och om och om igen! hahah DX

En av mina favoritlåtar med bandet är Without you och In Too Deep, fast såklart är deras andra låtar också meega mysiga att lyssna på! :) Men det är något speciellt som får mig att drass till dessa två låtar..


I alla fall, nu hinner jag nog inte skriva så mycket mer. Ska ju hinna med hundra miljoner saker o.O Haha nej, men rätt mycket faktiskt, så har ni tid så kan ni läsa mitt senare inlägg som jag kommer göra ikväll. (Förhoppningsvis i alla fall XD)
Och glöm nu inte att lyssna på detta underbara rock/ballad-band! Ni kommer förälska er i dem! Eller... kanske inte? Vad vet jag ? ;D Men jag föll för dem i alla fall [:


Som ett sista tillägg så måste jag bara säga.. Krille, du är underbarast! Jag älskar dig! :*


Måånga kramar!


Ashes Remain – In Too Deep 
Ashes Remain – Without You


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards