takethisandthat

Alla inlägg den 9 november 2012

Av takethisandthat - 9 november 2012 22:36

Hellåjsan! :D 
Ikväll tänkte jag inte skriva särskilt mycket, dels för att jag är jättejättejättetrött, men också för att jag spelat LoL i flera timmar och har kramp i armarna :$ Så det får bli lite bilder istället. Men som ett litet extra plus så kommer jag skriva ett sk. "quote" under varje bild. Kul va? :D Eller nja, det var mer för att liva upp alltihopa, eftersom det inte blir särskilt mycket text [: Och sedan måste jag lägga mig tidigt ikväll också. Ska till älskling tiiidigt imorgon :))) <3 Aja, här kommer bilderna. Massvis med kramisar! 

 
Even when it's dark outside I can still see through bullshit



The love of nature


 

When the moon rises, the zombies will arrive. 



 

Having a best friend means that you are protected anywhere, anyhow, any place



 

Some people cannot see the sunshines sharpness through a window. Some people cannot see through lies..




 

Beautiful Disaster




   

Power of love



 

Find someone who cares about you, your personality, your inside. Not just your outside.


If you can laugh in his presence, hold him tight, and Never let him go




 

That moment when you feel as such a lunatic that not even the person you love the most can stop you from crazy things




 

Friends are like stars, you may not always see them, but you know that somewhere they're always going to be


   

The love of my life  



 







   



 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards