takethisandthat

Alla inlägg den 5 november 2012

Av takethisandthat - 5 november 2012 16:44

Hellååj!   


Idag slutade man rätt tidigt. I alla fall tidigare än vanligt. Men det var enbart eftersom vi hade Geografiprov. Och jaa, provet gick faktiskt ganska bra. Gissar på ett C eller B    Rätt ok, eller hur? Haha   
För övrigt så har man nu börjat plugga till ett omprov i samhäll. Det märkliga är att det är sjuuuktligt svårt att få in allt i huvudet på bara en vecka.. Det var helt ärligt mycket enklare att plugga in allt som jag skulle kunna till geografiprovet. Och då pluggade jag bara 3 dagar i sträck   Menmen, vi får se hur det går. Jag fick ju inte F på mitt samhällsprov men min lärare sa att hon vet att jag kan mycket mer än bara ett E eller D så därför... omprov here I come!    Fast denna gången SKA jag ha ett bättre resultat!


Helgen tillbringades hos min fina älskling   Lördag till söndag eftermiddag var helt underbar! Spelade b.la League of Legends, mös lite med godis och åt riktigt god mat till lördagskvällen    De hade besök av en familj, där pappan var en barndomsvän sen högstadiet till min pojkväns pappa. Var väl helt ok, kände mig inte särskilt bekväm då de enbart pratade en massa skit om andra, enligt mig i alla fall    Jag tål inte skitsnack. Även fast de är vuxna så var de som att sitta bland 2-åringar... Sen var helt plötsligt lördagen slut och jag och älskling gick och la oss, fast somnade rätt sent    hihi. 
Söndagen försvann snabbt iväg. Innan jag visste ordet av det skulle jag ta 16.18 tåget hem... Jag kan säga som så att jag inte alls ville tänka på att skolan började dagen efter. När man har varit ledig, då blir man lite smått grinig över att behöva gå upp tidigt i en massa veckor igen...    Och dessutom så blir det mindre "spare-time", alltså fritid att göra lite vad man vill. Nu kommer lärarna i princip ge oss tusen nya läxor varje vecka. Och då får man ju inte glömma proven.. 
Men, man får ta det lite som det kommer. Om man går och tänker på hur dålig morgondagen kan bli, så kanske man går miste om det bra   Så därför tänker jag inte gräva ner mig i något just nu, utan försöka hitta något litet positivt i allt som händer. Eller ja, kanske inte exakt allt men xD 


Något som däremot stör mig lite det är mitt internet. Nu när jag börjat spela LoL, så känns det inte så jätte kul att behöva bli bortkopplad ifrån internet, eftersom ditt konto kan bli avstängt i några dagar, beroende på hur mycket du har "lämnat" ett game. Mitt  konto blev avstängt igår pga detta. Som tur är ska det försvinna om några timmar så man kan spela igen, men fatta så drygt... Jag vet, jag låter säkert som värsta spelgalningen men det är faktiskt riktigt kul att spela    Sedan vet jag också att det finns dem som inte håller med mig, men ni behöver inte läsa detta inlägget då, ni kan    istället, för era kommentarer är bara onödiga   


I vilket fall, tänkte nu plugga lite och ev käka    Känner att jag äter hela tiden    Men så är det att vara  vissa perioder. Eller näää. Så är det att vara mig    Fast ingen vet hur det är att vara mig.. Och jag tror inte en endaste jävel på denna jord hade klarat av de, för mitt liv kräver en viss sorts erfarenhet, tålamod och intelligens... Nää, skojja bara. Men jag är jääävligt speciell. Äkta och ärlig, det är mitt motto de   

Ni får ha det skiiitbra så hörs vi när vi hörs!   
Pusssissar 



 



 

Jag älskar dig min ängel      <3<3<3<3<3<3



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards