takethisandthat

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av takethisandthat - 27 maj 2014 22:28

Hej!

Denna dagen har varit helt okej, tills för några timmar sedan. Dum som man är så startade man vår gamla dator för att föra över bilder, varav bilder på min gamla grannes hund, Mimmi, som jag ofta brukade gå ut på långa promenader med. Detta gjorde jag i sju år. Efter dessa sju år var det dax för mig att flytta in till stan då jag skulle börja på en gymnasieskola. Att ta en sista promenad med Mimmi var väldigt känslosamt och jag kunde inte få in i huvudet att detta var sista gången jag skulle få träffa henne. Jag gick den vanliga rundan med henne och satte mig till sist ner på en stor äng där jag visste att det sällan var en massa folk. Och sedan bara grät jag. Jag kommer ihåg Mimmis allt för roliga min när hon kollade på mig. Och när hon lade sig närmare mig, med sitt huvud i mitt knä. Jag pratade med henne fast att jag visste att hon säkerligen inte förstod ett enda skit av vad jag egentligen sa, och ja, det låter helsjukt, jag vet, men för mig var det de enda jag kunde göra då jag var helt förstörd över att behöva lämna henne. Dagen vi lämnade radhuset för sista gången var även sista gången jag såg henne. Hon följde med mig bakom sitt staket hela vägen tills det tog stopp, och sedan började hon skälla och yla. Jag hade så svårt för att lämna henne den dagen, men till sist var jag tvungen. Hela bilresan på väg in till stan satt jag med mina hörlurar och lyssnade på musik. Jag pratade inte med någon. Jag ville helt enkelt inte. Ingen förstod riktigt hur mycket Mimmi betydde för mig och fortfarande gör. Hon är min prinsessa och den bästa vän jag någonsin haft. Ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta då jag värderar henne så högt så det finns inte. Så denna dagen har varit helt underbar fram tills kvällen, då jag suttit och bölat röven av mig i flera timmar. Gjorde även en video som ett minne. Helt ärligt blev den väl ganska... bra :) Vet inte vad ni tycker, men ni kan alltid kolla in den. -----> https://www.wevideo.com/hub/#media/ci/199582789 


Ville mest bara skriva av mig så får bli ett mer positivt inlägg till imorgon. Nu hade jag snart tänkt sova så nattinatti. Bjuder på en 4 år gammal bild ^-^

Kramisar! 

     





Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards