takethisandthat

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av takethisandthat - 16 maj 2014 18:15

Hellåj alla sötisar!

Denna underbara dag då solen skiner och allt så har jag varit och fixat håret vilket var sååå efterlängtat! Blev dessutom mega snyggt [: kan lägga upp en bild längre ner i inlägget ^^ 

Vad som sker idag är dock mindre plugg, mestadels spela. Har verkligen inte plugglust. Och att min kille är på bal utan mig gör ju inte saken bättre.. Kan verkligen inte sluta tänka på att han ska dansa med en annan tjej, ha en annan "bordsdam" osv. Sjukt jobbigt för mig i och med mitt låga självförtroende.. :/ Jag tror att alla andra är bättre än mig plus att jag har svårt att lita på personer i min omgivning.. Jag vet, jag vet, det är något jag behöver jobba med, och trust me, jag försöker. Men vissa dagar är mer jobbiga än andra om jag säger så. 


I vilket fall, har omkring 2 uppgifter kvar att göra klart sedan är det inget mer plugg :') Känns skönt som fan då man pluggat röven av sig de sista året xD Är dock en underbar känsla att ha blivit godkänd på gymnasiearbetet ^-^ Det tog sååå mycket av ens tid så man knappt hann med andra läxor O.O

Imorgon kommer min älskling hit! Har längtat som fan!!!! :'DDDD Blir även ner om och se brorsan och hans band - Withering Rose - spela runt halv fem imorgon [: Ska bli awesome ^_^ 

Aja, tänkte spela nu sedan plugga :) 

Kramisar! 

   



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards