takethisandthat

Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

WTF?

Av takethisandthat - 30 mars 2014 20:58

Alltså herregud! Hörde precis om det som hänt nere i city. Inte bara hur Djurgårdssupportrar stormat in på en restaurang igår och skadat en del av de som befann sig där, utan även om den man som blev slagen med en glasflaska i huvudet och avled på sjukhuset. Jag är inget vidare fan av fotboll, men en sak är säker, fotboll är en SPORT, inget jävla slagsmålsparty där alla som vill slåss och döda är inbjudna! Helt ärligt så är jag inte särskilt förvånad egentligen över det som skett. Jag har bara gått och väntat på att något likt detta ska hända förr eller senare. Med tanke på vad jag har hört om hur vissa supportrar beter sig på matcher så var detta bara något man kunde vänta sig. Dock så måste detta få ett stopp! Ingen kommer typ våga gå på fotboll efter denna incident, och det är endast på grund av några idioter till supportrar som inte kunde hålla koll på sitt temperament. Skickar alla mina tankar till denna mannens familj och närstående. De måste gå igenom ett rent helvete. 

Något man ska göra resten av kvällen är dock att mysa med pojkvännen då han stannar en natt till, myyys [: Känner mig fortfarande helt förstörd efter det som hänt. Jag trodde faktiskt inte att det kunde hända i en stad som Helsingborg, men det sägs att Helsingborg är Sveriges farligaste stad. Lite komiskt att vi faktiskt lever upp till det ryktet nu, hahah ^-^
Menmen, imorgon äre skolan igen. Döööö. Orkar inte >:(( Vill vara hemma och sova. Känns som jag inte sovit på flera år O.O Och dessutom så saknar jag min dator. Den är på lagning och jag kommer säkert inte få tillbaka den förrän om 3 veckor!! :'( Hur ska jag klara mig med en kass skoldator och en lånedator utan batteri?! -...- Det är fantomig Elgiganten i ett nötskal. "Tyvärr, detta är den enda lånedatorn vi har inne just nu" Jahaaa, men okej, jag har bara ett Trygghetsavtal på närmare tusen spänn på min dator men okej, jag kan nöja mig med en lånedator utan batteri som behöver laddas hela tiden och ger en skyhög elräkning. Sure. Eller inte!! Stooort klagomål är något som väntar. Så watch out, the bitch is back! ;) 

Nu tänkte jag i vilket fall inte skriva särskilt mycket till, då det bara kommer bli en massa skitsnack :') Såååå, tills nästa gång - ha det bäst, simma lugnt och puss&kram :DDD 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards