takethisandthat

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av takethisandthat - 21 mars 2014 22:20

Hejjj!

Några dagar sedan jag bloggade nu, eller ja, kanske till och med veckor? Idk and Idc :D Ikväll har jag enbart tagit det lugnt. Spelat lite LoL, käkat Oreo-choklad, webbat med krillish och sett på lite yt-klipp. Är helt klart nöjd med min kväll :) Mår mycket bättre idag om man jämför med hur jag mått hela veckan. Känner mig som en ny person, med ett nytt liv. Helsjukt äre, jag vet ^-^
Imorgon kommer min älskling hit. CANNOT WAIT! Har saknat honom Extremt Jävla Mycket!!! :') Det blir väl en mysig fika med familjen och sen ytterligare mys med honom. Ska bli så underbart. Kommer äntligen kunna slappna av efter en lååång vecka.
På tisdag ska jag klippa håret, ska bli så skönt. Inte klippt mig på snart 7 månader O.O Jag är störd som inte tänkt på att klippa mig, det är väl typ de viktigaste på jorden! Eller? o.O ;) 
Nä, nu tänkte jag i vilket fall lägga mig under mitt mysiga täcke, som typ skriker efter mig, och ja, jag kan höra täcken skrika.. (ironi) Får se när jag bloggar nästa gång ^-^
Men tills dess - en massa kramisar!
Nattinatti <3


         



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards