takethisandthat

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av takethisandthat - 28 oktober 2012 16:24

Hellåj!

Sedan jag bloggade sist har det faktiskt inte hänt särskilt mycket. Bara det vanliga. Vakna på morgonen, gå till skolan, lektioner, hem. 
Men i fredags var det ääääntligen sista dagen på någon vecka som man slapp gå upp tidigt. Jag pratar såklart om det efterlängtade höstlovet ;) Fast att det bara varar i en vecka så är det åtminstone en vecka ifrån skolan!
Sedan är det ungefär en månad kvar tills jullovet. Försöker tänka positivt när alla andra tänker negativt :) 
I fredags var man även på restaurang och sov över hos Krille. Mysigt, japp. 
Och imorgon ska man lana. Ser inte särskilt mycket fram emot det om jag ska vara ärlig. Vill hellre spela på x-box, så det är nog där jag kommer hamna istället för framför datorn. De andra är såna datanördar... -.-' Eller ska jag säga "lol"-freak... 
I vilket fall, tänkte se vidare på "Odjuret", sjukt bra film! Blev inte mycket plugg idag. Men vafan, skolan i 10 veckor, då orkar man inte. Men ska plugga under lovet, det har jag bestämt mig för! :) 
Massvis med kramisar. 


Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards