takethisandthat

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av takethisandthat - 18 oktober 2012 16:56

Hejsan!

Idag har dagen varit perfekt! Fast... jag kanske gjorde ett dumt beslut.. Klockan var typ 13.35, och jag bestämde mig för att jag skulle klippa mig på Nicolai skolan. Men såklart, min vanliga otur, jag kom inte till förrän 14.15 Pga en kvinna som stod och diskuterade med de tjejer som var där. Så, jag missade min historia lektion. Och min historialärare blev inte alls glad... Han sätter förmodligen ogiltig frånvaro på mig. Badass, right? ;) Nä men, det är inte bra. Fast detta är i så fall första gången någonsin jag får ogiltig frånvaro. Men, det känns inte bra /: Fast jag får ta det som det kommer. Mitt eget fel att jag inte bara gick. Fast hur skulle jag kunna gå när jag redan satt i frisörstolen? XD Så ja.. Jag får stå mitt kast helt enkelt :( 
Men min nya frisyr blev riktigt fin :D :D Ser mer vuxen ut nu än vad jag gjorde innan. Då såg jag ut som en liten flicka. Och det var jag så enormt trött på, så nu fick det långa håret bli avklippt :D Hihi. 
Ångrar mig pyttelite, men till 90%, naaah :) 

Imorgon är det I alla fall äntligen FREDAAAAG! Ska bli så skönt med helg! :) Träffar älsklingen på söndag, sen blir det nog bara plugg :( tyvärr... Men om någon vecka så är det ju lov så :) 
Aja, nu tänkte jag plugga lite och Skypa med älskling :* Och här kommer förresten en sötingbild på mitt hår, hur jag har klippt det [: 
Pussar heeeej! 

 

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards